Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خبرگزاری غربی مدعی است شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ کمرنگ شده و او در حال رایزنی با مشاورانش برای تاسیس یک رسانه قوی است تا در انتخابات ۲۰۲۴ قدرتمندتر ظاهر شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رویترز به نقل از برخی منابع آگاه از رایزنی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با مشاورانش برای ترسیم آینده سیاسی خود و حفظ او در انظار عمومی در صورت اجبار به ترک کاخ سفید خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفته می‌شود که در صورت پذیرش شکست در برابر جو بایدن دموکرات، ترامپ برای ۲۰۲۴ کارزار انتخاباتی را تدارک خواهد دید و تا آن هنگام باید حضور رسانه‌ای خود را حفظ کند.

در کوتاه مدت، ترامپ روی دور دوم انتخابات سنای ویرجینیا که در ماه میلادی ژانویه برگزار می‌شود؛ تمرکز خواهد کرد تا به این ترتیب، برتری جمهوریخواهان در مجلس سنا حفظ شود، اما در بلندمدت او به دنبال ایجاد یک کانال تلویزیونی یا یک شرکت فعال در حوزه رسانه‌های اجتماعی است تا به این ترتیب از رسانه‌هایی مثل فاکس نیوز که مدعی است به او خیانت کرده‌اند؛ انتقام بگیرد.

با این حال، اقدام ترامپ به منزله پذیرش او به عنوان نامزد منتخب حزب جمهوریخواه در رقابت ۲۰۲۴ تلقی نخواهد شد. این درحالی است که از نظر بسیاری از کارشناسان ایجاد شبکه تلویزیونی پرمخاطب نیز مشکلات خاص خود را دارد.

گزارش رویترز درباره آینده سیاسی ترامپ خارج از کاخ سفید در حالی منتشر می‌شود که این رسانه پیشتر اظهارات شب گذشته رئیس‌جمهور آمریکا مبنی براینکه «زمان هویت دولت آتی واشنگتن را مشخص خواهد کرد»؛ به منزله اولین نشانه پذیرش احتمالی شکست از سوی او تعبیر کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رویترز رسانه ترامپ انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان

تین نیوز

این مسیر هزاروچهارصد کیلومتری از بندرترکمن شروع  و در انتها به بندر امام خمینی ماهشهر استان خوزستان ختم میشود.
به گزارش تین نیوز، یکی از صدها جاذبه دیدنی این مسیر ریلی این است که دریای کاسپین رو به خلیج فارس وصل و ازچهار اقلیم متفاوت و دو منطقه کوهستانی بزرگ عبور میکند.

این مسیر بسیار زیبا بعنوان بیست و پنجمین اثر کشور و اولین اثر صنعتی در فهرست میراث جهانی یونسکو در شهر فوجو در کشور چین قرار گرفت.

حجم ویدیو: 12.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بخش خصوصی ریلی توان توسعه ندارد
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • انتقام از شوروی
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان