Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد آزاد روز شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان افزود : ستاد ملی کرونا زمان فعالیت واحدهای صنفی گروه ۲، ۳ و ۴ را از بیستم آبان ماه تا ساعت ۱۸ اعلام کرد و طی چهار روز گذشته به متخلفان اخطار داده شد ولی از امشب دیگر اخطاری در کار نخواهد بود و واحد صنفی متخلف تا پایان دوره یک ماهه تعیین شده یعنی بیستم آذر پلمب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا که از روز سه‌شنبه ۲۰ آبان اجرا شد، تنها واحدهای صنفی گروه یک شامل نانوایی ها ، داروخانه ها ، فروشگاه های مواد غذایی و دیگر کسب و کارهایی که نیازمندی های اولیه مردم را تامین می کنند ، حق  فعالیت بعد از ساعت ۱۸ را دارند.

فرماندار رامسر گفت : مصوبه ستاد ملی کرونا که حمایت مصوبه استانی را هم دارد یک دستور حاکمیتی است که بر اساس بررسی های کارشناسی برای مهار شیوع کرونا اتخاذ و اجرا شده است و همه ملزم به رعایت آن هستند.

وی با اعلام این که در روزهای آینده نیز بازرسی برای شناسایی واحدهای مختلف با گشت های مشترک نیروهای نظارتی و اصناف تشدید خواهد شد ، افزود : اصناف می بایست قبل از اینکه ما از اهرم قهریه استفاده کنیم ، کوتاهی های خود را در این زمینه جبران و نسبت به تعطیلی واحدها اقدام کنند.

آزاد زمان فعالیت پاساژ ها را هم ساعت ۱۸ اعلام و تاکید کرد که پس از این زمان هیچ پاساژی نباید فعالیت داشته باشد.

وی افزود : فعالیت رستوران ها هم طبق مصوبه ستاد ملی و استانی تنها به صورت بیرون بر مجاز است و هیچ رستوانی حق پذیرش مشتری به صورت حضوری را ندارد.

آزاد با اشاره به دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت رستوران ها در محورهای " اربه کله " و " جواهرده " با پذیرش مشتری به صورت حضوری ، هشدار داد : در صورت مشاهده پذیرش حضور مشتری ، تمامی این واحدهای صنفی پلمب خواهند شد.

فرماندار رامسر خواستار همکاری شهروندان برای اجرای بهینه مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا شد و گفت : از تمامی شهروندان می خواهیم که به منظور حفظ سلامتی خود و افراد جامعه حتی الامکان از ساعت ۱۸ از حضور در خیابان ها خودداری کنند.

رییس اداره صنعت ، معدون و تجارت رامسر هم در این نشست گفت : بر اساس بررسی های انجام شده ، از زمان اجرای طرح محدودیت زمانی فعالیت واحدهای صنفی تاکنون تعداد زیادی از واحدهای شهرستان این مصوبه را رعایت کرده اند.

سعید فیلی افزود : بر اساس این مصوبه از امشب ۱۰ گشت مشترک نسبت به پلمب واحدهای متخلف در سطح شهرستان وارد عمل می شوند.

در حال حاضر  ۲۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر بستری هستند که از این تعداد پنج نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

برچسب‌ها کرونا مازندران رامسر محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مازندران رامسر محدودیت های کرونا کرونا مازندران رامسر محدودیت های کرونا اخبار کنکور واحدهای صنفی ستاد ملی ساعت ۱۸ بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رسول قنبری گفت: شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۰ واحد نانوایی بوده که سهمیه تخصیصی آرد به هر یک از این نانوایی‌ها شش کیسه است و به تبع آن به علت کم بودن تخصیص این سهمیه آرد تا حدودی با مشکل مواجه هستند.

او در ادامه از پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: به منظور کنترل بازار در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از صنوف شهرستان انجام گرفت که در این رابطه ۱۷۷ پرونده صنوف متخلف به تعزیرات معرفی و ۴۶ مورد نیز پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۷۰۰ کسبه دارای پروانه در شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته ۵۷۰ مورد جواز کسب و پروانه جدید توسط اتاق اصناف برای واحد‌های صنفی شهرستان صادر شده است.

قنبری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در این بین هنوز ۶۰۰ واحد صنفی بدون کسب پروانه در سطح شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: در صورت شناسایی چنین واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب علاوه بر اخطار لازم، برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند