Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، سید وحید مرتضوی روز شنبه گفت: در این دوره از مسابقات همچون دوره های قبلی، علاقمندان از سراسر کشور آثار خود را به این مسابقه ارسال کرده اند که پس از بررسی اولیه آثار ارسالی،۳۸۰ نفر در مرحله تلویزیونی حاضر خواهند بود.
وی افزود: البته قرار بود همه شرکت کنندگان در این مرحله با حضور در استودیوی برنامه، در این بخش شرکت کنند اما به دلیل موج سوم شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شرکت کنندگان، گروه برنامه ساز با حضور در استان های مختلف اثر دوستان را ضبط کردند که در هر برنامه پخش می شود و مورد ارزیابی داوران حضوری و غیرحضوری برنامه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجری مسابقه اسراء درباره داوری آثار شرکت کنندگان گفت: مهدی غلام نژاد داور حضوری بخش تلاوت تقلیدی استاد محمد صدیق منشاوی است و مسعود نیکدستی از اصفهان در بخش غیرحضوری داوری خواهد کرد.

مرتضوی داور حضوری و غیرحضوری بخش تلاوت تقلیدی استاد عبدالباسط را محمدرضا پورزرگری و صالح اطهری فر از البرز اعلام کرد و افزود: در بخش تلاوت تقلیدی استاد مصطفی اسماعیل نیز از داوری حضوری قاسم رضیعی و داوری غیرحضوری سید مرتضی سادات فاطمی از مشهد بهره می گیریم.
تهیه کننده مسابقه قرآنی اسراء همچنین رضا بکایی را داور بخش دعاخوانی اعلام کرد و گفت: در بخش مداحی نیز از مداحان مطرح کشور استفاده خواهد شد.
علاقمندان به دنبال کردن مسابقه اسراء می توانند از طریق @qtv۸_esra در فضای مجازی و پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به نشانی www.qurantv.ir/esra در جریان مسابقه قرار گیرند. همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۴۴۲۲ نیز پیام های مخاطبان را دریافت خواهد کرد.

مسابقه استعدادیابی قرآنی «اسرا» کاری از گروه مسابقات و جلسات شبکه قرآن و معارف سیما و با اجرا و تهیه‌کنندگی سیدوحید مرتضوی کاری متفاوت در کشف استعدادهای قرآنی کشور است که سری دهم آن از فردا (یکشنبه ۲۵ آبان) پخش می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا تلویزیون قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تلویزیون قرآن کریم ویروس کرونا تلویزیون قرآن کریم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟