Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، قرعه‌کشی مسابقات لیگ یک امید باشگاه‌های فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انجام شد که تیم نوین فولاد یزد در گروه چهارم این مسابقات با تیم های فجرسپاسی شیراز، برق شیراز، سپاهان شیراز، ایمان سبز شیراز و فولاد یاسوج هم گروه شد.

این مسابقات در چهار گروه و به صورت رفت و برگشت و غیرمتمرکز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اعلام شده از طرف سازمان لیگ فوتبال ایران از آذرماه کلید می‌خورد که نتیجه‌گیری امیدهای نوین فولاد یزد در مقابل نمایندگان شیراز نقش بسیاری در موفقیت این تیم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران در پایان مرحله گروهی لیگ یک امیدهای کشور دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی و  درنهایت دو تیم برتر این دوره از مسابقات به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

تیم امید باشگاه نوین فولاد یزد که در رده سنی پایه به خوبی در فوتبال یزد سرمایه گذاری کرده است با بازیکنان بومی و سرمربیگری رضا صادقیان و سرپرستی رضا لاله تمرینات خود را از تیرماه در ورزشگاه اختصاصی باشگاه نوین فولاد برای حضور در این رقابت ها آغاز کرده است.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر یزد شیراز فوتبال نوین فولاد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد