Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@10:22:18 GMT

کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی فردیس گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۰۶۹۷

کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی فردیس گشایش یافت

مدیرعامل بیمارستان چشم پزشکی نور استان البرز  گفت: این کلینیک زیر نظر بیمارستان چشم پزشکی نور البرز فعالیت دارد که به امکانات پیشرفته برای خدمات دهی به بیماران مجهز شده است.

امیرحسین شیرازی افزود: در این مرکز تمام خدمات پزشکی از ویزیت ، لیزر ، لیزیک ها ، معاینه فوق تخصصی چشم مانند شبکیه ، آب سیاه « گلوکوم » ، انحراف چشمی « استرابیسم» ، قرنیه و سایر بیمارهایهای چشمی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  در  کلینک چشم پزشکی نور فردیس بخش قلب نیز راه اندازی شده است.

مدیرعامل بیمارستان چشم پزشکی نور استان البرز افزود: این مرکز با تمام بیمه ها  دارای قرارداد است و همه خدمات براساس استانداردهای مجموعه چشم پزشکی نور انجام می شود.

شیرازی خاطرنشان کرد: به زودی در مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی نور در فردیس چهار اتاق عمل جراحی چشم  فعال می شود.

این کلینیک با زیربنای چهارهزارمتر مربع و با صرف ۶۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی  به بهره برداری رسید.

در این مرکز ۷۰ نفر از جمله ۲۵ چشم پزشک مشغول به کار شدند.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس از مناطق محروم استان البرز است.
 

برچسب‌ها البرز فردیس چشم پزشکی پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس چشم پزشکی البرز فردیس چشم پزشکی اخبار کنکور چشم پزشکی نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین گرامیداشت هفته معلم و مقام استاد و تجلیل از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت، دانش و پژوهش در دانشگاه‌ها و مدارس سمای استان البرز به همراه افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی و مزرعه آموزشی، تحقیقاتی و فناوری تولیدات کشاورزی و انعقاد قرارداد همکاری‌های مشترک با گروه صنعتی زرنام و افتتاح یادمان شهدای گمنام واحد هشتگرد با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان استانی دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: بنا داریم به صورت حرفه‌ای آزمایشگاه‌داری کنیم و در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه‌اندازی است.

طهرانچی بیان کرد: امروز شاهدیم که این اتفاق خرسند در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به استقرار منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام در استان البرز، راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع خدمات صنعتی، کشاورزی، غذایی و بهداشتی درمانی توسط این دانشگاه، اقدام موثری درراستای هم‌افزایی بخش تولید، صادرات و دانشگاه آزاد اسلامی برای جهش تولید به شمار می‌رود و آزمایشگاه‌های این حوزه باید استاندارد‌های اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ نماید آزمایشگاه‌های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی متذکر شد: این مجموعه آزمایشگاهی در بخش آنالیز کیفی کالا‌های صنعتی، محصولات کشاورزی، فرآورده‌های غذایی و بهداشت و درمان نقش موثری در استان البرز ایفا خواهد کرد.

طهرانچی عنوان کرد: مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه‌های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می‌کند، با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست، بلکه اتصال دادن مجموعه‌ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

وی در ادامه در آیین نکو داشت و تجلیل از مقام شامخ معلم و استاد که در سالن همایش‌های شهید سلیمانی واحد کرج برگزار شد حضور یافت و با اشاره به جایگاه رفیع مقام معلم از دیدگاه قرآن و اسلام گفت: معلم فردساز و جامعه‌ساز است و آینده کشور در دستان این قشر است و معلم خالق سلامت، امنیت و علم و دانش در اجتماع بوده و این قشر از طریق دانش‌آموزان و دانشجویان به ساختن آینده کشور کمک می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: باید از تلاش وافر معلمان و استادان دانشگاه به خاطر خدمت به عرصه علم، دانایی و توانمندسازی جامعه تشکر کنیم، چراکه این قشر تمام هستی خود را وقف رشد، ترقی و بالندگی جامعه می‌کنند.

طهرانچی، توجه به نیاز‌های معیشتی معلمان را برای کمک به ارتقای علمی کشور ضروری دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز هم گفت: اوراق زرین تاریخ تربیت مربیان نام‌آوری همچون حضرت ابراهیم، موسی، عیسی، حضرت محمد (ص)، حضرت علی (ع)، حضرت فاطمه (س) و زینب کبری (س) را بر خود نقش ابدی زده است، آنانکه با پیکار مقدس خویش حماسه‌های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آورده‌اند و با تزکیه و تعلیم کاخ بلند و پایه علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را برافراشته و امروز استادان ادامه این نهضت عظیم را بر عهده گرفته‌اید.

حسین کلانتری گفت: هر مصلحی اول باید صالح باشد تا بتواند مصلح باشد  و پیامبر گرامی اسلام(ص) و اولیای الهی اصلاحات زیادی را به‌وجود آورد و تمدن‌ساز بود و حضرت امام خمینی (ره) اصلاحات اساسی ایجاد کرد و مقام معظم رهبری نیز تمدن‌ساز است و دانشگاه‌ها نیز بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رسالت مهمی در تمدن‌سازی دارند.

وی تشریح کرد: دانشگاه باید اصلاح‌گر، مردمی، نوگرا، انعطاف‌‌پذیر، اشتغال‌آفرین، کیفیت‌گرا، مبتکر، دانشجوپرور، خداجو، عمق‌گرا، مرتبط با جامعه و صنعت، آینده‌نگر، جهانگرا و امیدوار و رو به جلو در حرکت باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در پایان این مراسم به گزارش عملکرد و برنامه توسعه‌ای این دانشگاه پرداخت و در این آیین از شماری از معلمان و اساتید نمونه استان البرز تجلیل شد.

در ادامه این سفر مزرعه آموزشی، تحقیقاتی و فناوری تولیدات کشاورزی و فرآورده‌های ارگانیک به بهره‌برداری رسید و کلنگ ساخت گلخانه هوشمند تولید بذر هیبرید بر زمین زده شد.

همچنین با حضور در گروه صنعتی و پژوهشی زرنام در شهر هشتگرد و بازدید میدانی از این مجموعه تولیدی، صنعتی و پژوهشی درراستای ارتقای سطح همکاری‌های علمی ـ پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با نهاد‌ها وسازمان‌های دولتی و غیر انتفاعی کشور، با گروه صنعتی و پژوهشی زر نام دو قرارداد همکاری‌های مشترک منعقد شد و به امضای دکتر محمد مهدی طهرانچی و محسن امینی و مهدی امینی و حسین کلانتری رسید.

در پایان یادمان شهدای گمنام و بوستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور دکتر حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری امام جمعه شهر هشتگرد، محمدرضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، اعضای شورای شهر هشتگرد و جمعی از مسئولان استان و شهرستان به دست مادر شهید والامقام علی کیا روستا افتتاح شد.

برای افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز جمعا مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه گردیده است، همچنین برای ساخت گلخانه هوشمند تولید بذر هیبرید نیز مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید