Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رشیدپور بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شبکه فاضلاب کوچه مهر در محله آقاجان، هر ساله در فصل بارش به علت ورود و هدایت آب‌های سطحی ناشی از بارندگی با مشکلاتی از قبیل ورود آب و فاضلاب به داخل منازل ساکنین محله مواجه می‌شود.

وی افزود: با پیگیری‌های که به عمل آمده و با هماهنگی با فرمانداری و شهرداری این منطقه، پس از بررسی‌های گزینه‌های مختلف برای رفع این مشکل به این نتیجه رسیدیم که قطر خط خروجی فاضلاب را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب و فاضلاب شهر کرمانشاه تاکید کرد: با دستور کاکاوند مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه، عملیات شستشوی شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح مناطق سه گانه شهر کرمانشاه در سی ام مهرماه سال جاری به صورت هماهنگ انجام شد.

رشیدپور ادامه داد: بررسی وضعیت موجود شبکه جمع آوری فاضلاب جهت عملیات پیشگیرانه و جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در روزهای بارانی در دستور کار قرار گرفته که اگر نیاز به اصلاح و یا شستشوی شبکه باشد در اسرع وقت انجام شود.

وی گفت: در حال حاضر بازدیدها به صورت مستمر توسط کارشناسان این شرکت از شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح استان در دستور کار است.

کد خبر 5071264

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شرکت آب منطقه ای کرمانشاه خسارت بارندگی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بارش باران بوشهر محدودیت های کرونایی گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا هفته کتاب شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است