Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مستند به کارگردانی حسن وزیرزاده، به تلاش کادر درمانی کشور برای درمان و رسیدگی به بیماران کرونایی پرداخته است.

روایتگری این مستند را پرستاران تلاشگری برعهده دارند که از روزهای اول شیوع این ویروس مرگبار درخط مقدم جهاد پزشکی زحمات بی دریغ شبانه روزی انجام داده اند.

دراین مستند، با پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های مسیح دانشوری، هاجر، بقیه الله، امیراعلم، شهدای تجریش، سینا، شهدای یافت آباد، امام خمینی(ره) و پیمانیه جهرم گفتگو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل تولید این مستند عبارتند از: تهیه کننده عبدالمجید ذوالفقاری، تدوین احمد رحمانیان و محمدرضا قنبرزاده، تصویربردار هادی داوودی، مدیرتولید حسین گل یار و مشاور پرستاری عاطفه سناوند.

مستند پرستاران کاری از موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی است که از امروز شنبه ۲۴ آبان هر روز حوالی ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

پخش مینی سریال «قربانی» از شبکه پنج

مینی سریال قربانی به کارگردانی نیال مک کورمیک از یکشنبه ۲۵ آبان ماه هر شب ساعت ۲۳ از آنتن شبکه پنج سیما پخش می شود. قربانی، محصول ۲۰۱۹ انگستان در ژانر خانوادگی و اجتماعی است که در ۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای روی آنتن می رود.
در خلاصه داستان این مینی سریال آمده است: مادر داغ دیده ای به نام آنا دین ، ۱۴ سال پیش پسرش را از دست می دهد. حال دوره محکومیت قاتل پسرش تمام می شود و آزاد می شود. این مادر قصد دارد محل زندگی قاتل را پیدا کند و...
در این سریال آیسیس هینسورث، سیلان باکستر، کارلا کروم، جورجی گلن و دیوید گودهال به هنرمندی پرداخته‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد امشب مهمان «تهران ۲۰» می شود

برنامه تهران ۲۰ امشب (شنبه ۲۴ آبان ماه) میزبان دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

تهران ۲۰ امشب به بررسی جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای دانش و فناوری و حل مسائل کشور می پردازد.
تهران ۲۰ روزهای زوج با اجرای محمد دلاوری و روزهای فرد با اجرای علی مروی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود.
 این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که به تهیه کنندگی حسن نظری و با سردبیری محمد محسن فیضی پور روانه آنتن شبکه پنج سیما می شود.

رصدخانه ملی ایران به روایت «راهنمای مسافران کهکشان»

نهمین قسمت از فصل دوم راهنمای مسافران کهکشان با موضوع رصدخانه ملی روز شنبه، ۲۴ آبان ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

اسماعیل باستانی و سوگل دانایی، مجریان برنامه در بخش اصلی برنامه میزبان دکتر حبیب قرار خسروشاهی، مجری رصدخانه ملی ایران، خواهند بود و درباره رصدخانه ملی ایران صحبت خواهند کرد.
در بخش‌ دیگر برنامه محسن ایرجی کارشناس نجوم برنامه، از معروف‌ترین رصدخانه‌های جهان به ما می‌گوید.
دارا تیموری‌فر در آیتم سفرهای کهکشانی به دلتا قیفاووس ( ستاره ای در صورت فلکی قیفاووس )  سفر می‌کند و در آیتم «آسمان‌نما»، امیرعلی مومنی رویدادهای آسمان شب در هفته پیش‌رو را بررسی می‌کند.
راهنمای مسافران کهکشان به تهیه کنندگی مریم نیکانلو و سردبیری محمد جباری، محصول گروه دانش شبکه چهار سیما است و شنبه‌ها ساعت ۲۳ پخش وپنجشنبه‌ها ساعت ۱۴ بازپخش می‌شود.

بررسی کتاب «جنگ الکترونیک» در «چراغ مطالعه»

نهمین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی چراغ مطالعه شنبه ۲۴ آبان ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

چراغ مطالعه در این قسمت کتاب «جنگ الکترونیک» را با حضور یدالله ایزدی به‌عنوان مؤلف آن بررسی خواهد کرد.
به دخالت دستگاه‌های الکترونیک در جنگ، جنگ الکترونیک یا به طور مخفف جنگال می‌گویند. گاه در جنگال، دستگاه‌های الکترونیک هدف حمله هستند و گاه ابزار حمله و در مواردی نادر هم هدف، و هم ابزار حمله. به بیانی دیگر جنگ الکترونیک بخشی بسیار موثر اما همواره نادیده، از جنگ است.
ایران در دوران دفاع مقدس تجربه‌ی پرباری از جنگ الکترونیک را به دست آورد و توسعه داد .علی اسحاقی بنیان‌گذار جنگ الکترونیک در این دوران است.
یدالله ایزدی مولف این کتاب از افرادی است که سال‌ها هم به صورت نظری و هم در عمل به تاریخ شفاهی پرداخته است. او به عنوان راوی علی اسحاقی در این کتاب می باشد.
برنامه تلویزیونی چراغ مطالعه به تهیه‌کنندگی مرتضی روحانی، شنبه‌ها ساعت ۲۱، روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

پخش مستند جدید «ریشه ها، سفر نوع بشر» از شبکه چهار

مستند شش قسمتی ریشه ها، سفر نوع بشر از ۲۴ آبان ماه در برنامه چهارسوی علم به نمایش در می آید.

ریشه ها، سفر بشریت محصول ۲۰۱۷ آمریکا است که از امشب ۲۴ آبان ماه هر شب ساعت ۲۲ در قالب مجموعه چهار سوی علم به نمایش در می آید.
جرقه و تمدن، فریب دادن مرگ، قدرت پول، ساختن آینده، سفر به ناشناخته ها و مسیر پیش رو عناوین قسمت های این مستند است.
در قسمت اول این مستند با عنوان «جرقه و تمدن» آمده است: همراه با کشف آتش توسط انسان تمدن آن دچار تغییرات بسیاری شد. مقابله دربرابر حیوانات وحشی، استفاده در جنگ ها، آتش سوزی ها و از بین رفتن خانه ها و بکارگیری سوخت ها برای قطارها تا امروزه که از آن برای فرستادن موشک به فضا استفاده می شود.
در قسمت دوم با عنوان فریب دادن مرگ آمده است: در گذشته انسان ها به واسطه بسیاری زخم ها یا بیماری های ساده می مردند. اما با شناخت باکتری ها، ویروس ها و انجام واکسیناسیون امروزه تعداد اندکی از انسان ها بر اثر بیماری فوت می کنند. این برنامه سیر زمانی تحولات دارو را نشان می دهد.
بررسی سیر تاریخی تحولات پول طی گذر زمان. مبادله کالا به کالا و سپس پول کالایی و پول فلزی و پیدایش انواع اسکناس ها و چاپ امروزه اسکناس در قسمت سوم این مجموعه صورت می گیرد.
تاریخچه سفر انسان از کلبه های استخوانی تا آسمان خراش ها و مسیر ساختن آینده در قسمت چهارم بررسی می شود .
در قسمت پنجم با عنوان «سفر به ناشناخته ها» آمده است: روزی رویای بشر این بود که به سرزمین های جدید راه یابد. امروزه نیز تلاش های بسیاری انجام شده است. مانند این که ثابت شود روزی قاره ها به یکدیگر پیوسته بوده اند.
در ششمین قسمت این مجموعه با عنوان «مسیر پیش رو» خواهیم دید: غلبه بر مشکل زمان سبب شده است تا انسان همواره تلاش نماید تا سرعت را افزایش دهد. استفاده از اسب تا سپس تلاش هایی برای ساخت خودرو های صنعتی و بزرگراه ها. عصر فناوری اطلاعات سبب تحولات چشمگیری در سامانه ای حمل و نقل خواهد شد.
مجموعه  چهار سوی علم به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

از انتخابات آمریکا تا بحران قره‌باغ در «نقش جهان» شبکه افق

مجله خبری – تحلیلی نقش جهان شنبه شب ۲۴ آبان با موضوعاتی همچون حواشی انتخابات آمریکا روی آنتن شبکه افق می‌رود.

نقش جهان» عنوان مجله خبری – تحلیلی شبکه افق سیماست که شنبه ها با محوریت بررسی، مرور و تحلیل رویدادهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در عرصه بین‌المللی روی آنتن می رود.
این برنامه با تهیه‌کنندگی و سردبیری مهدی خانعلی‌زاده و اجرای سید وحید نمازی، هر هفته شنبه‌ها ساعت ۲۲ به صورت زنده پخش می‌شود و شامل بخش‌های مختلفی همچون گفت‌وگو با کارشناسان و آیتم‌هایی همچون استندآپ ترجمه، مجله‌خوانی، اینفوگرافیک زنده‌نمایی، ارتباط اینترنتی با صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف است.
در هر قسمت نقش جهان دو یا سه پرونده روز مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرند که این هفته پرونده‌هایی همچون حواشی انتخابات آمریکا، ماجرای بحران قره‌باغ و کشتار دانشجویان در افغانستان خواهند بود.

برچسب‌ها سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون اخبار کنکور شبکه چهار سیما جنگ الکترونیک روی آنتن شبکه شنبه ها ساعت چراغ مطالعه رصدخانه ملی تهیه کنندگی پخش می شود تهران ۲۰ شبکه پنج نقش جهان آبان ماه ۲۴ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور

داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

منبع: سازمان برنامه و بودجه 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور