Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره راهیان نور مجازی دانش آموزی همزمان با ۲۵ آبان سالروز شهادت ۳۷۰ شهید عملیات محرم در اصفهان بر گزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس محمدی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الزمان (عج)اصفهان با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات پیش آمده در خصوص ویروس کرونا و عدم برگزاری اردو های راهیان نور در کشور با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش تصمیم به برگزاری اردوهای راهیان نور مجازی گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به فراخوان دانش‌آموزان استان اصفهان برای ثبت نام در این اردو ها گفت: در ۲۵ آبان همزمان با سالروز شهادت ۳۷۰ شهید اصفهانی در عملیات محرم، اردوهای راهیان نور مجازی افتتاح میشود و از دوم آذرماه پنج دوره دو هزار نفری که هر دوره شامل دو روز و هر روز چهار ارتباط مستقیم در فضای مجازی با دانش آموزان برقرار میشود.    محمدی در رابطه با تداوم راهیان نور مجازی با اشاره به اینکه اصفهان به عنوان اولین استان انتخاب شده و استان های دیگر هم به راهیان نور مجازی خواهند پیوست گفت: سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در نظر دارد راهیان نور مجازی را در سطح راهیان نور  دانشجویی و محلات  هم توسعه دهد.   انتهای پیام/   منبع: کوله بار

منبع: دانا

کلیدواژه: راهیان نور مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود