Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم تئاتر «عقل صورتی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی‌سپهر از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری در فضای مجازی به نمایش درآمد. - اخبار فرهنگی -

به ‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری، این نمایش قصه پسرکی بازی‌گوش به نام رضا است که ارتباط کمی با خانواده و دوستانش دارد. شبی او خواب خانواده و معلم‌هایش را می‌بینید، در حالی که خواهر کوچکش کلاه صورتی‌ بر سر او می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا صبح، او دگرگون شده است.

نمایش «عقل صورتی» ویژه‌ کودکان و نوجوانانی که سواد خواندن و نوشتن دارند تولید شده است و در آن سعید ابک، مهرداد باقری، شراره طیار، فهیمه باروتچی، الهام ایروانی، مریم علوی، امیرحسین انصافی، محمدرضا اصغری، ایلیا فرمانی، آبتین رابا، محمدحسین موسوی، ونوس شمس، مریم منصوری، هانا صراف و ملیحه مقیمی به عنوان بازیگران ایفای نقش کرده‌اند.

هم‌چنین آهنگ‌سازی این اثر را مرتضی طباطبایی و طراحی و ساخت دکور و صحنه را مهرداد باقری، مهدی فرشیدی‌سپهر و پویا طهماسبی به عهده داشته‌اند و معصومه آرواز دستیار کارگردان و برنامه‌ریز این نمایش است.

تئاتر «عقل صورتی» در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان موفق به دریافت تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش کارگردانی، بازیگری مرد و موسیقی شده بود.

این نمایش از اسفند 1395 تا خرداد 1396 در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری اجرا شد و با استقبال عمومی از آن از مرداد 1396 دوباره بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند فیلم تئاتر «عقل صورتی» را تا پایان پاییز 1399 در نمایش‌نما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی th.kpf.ir تماشا کنند.

طراحی پروژه فرهنگی گردشگری در تئاتر شهر کلید خوردفیلم تئاتر «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» مجازی اکران می‌شود

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون پرورش فکری تئاتر کانون پرورش فکری تئاتر کانون پرورش فکری عقل صورتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت