Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:25:56 GMT

مشارکت مردم ضامن غلبه بر کرونا است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۳۱۶۵

مشارکت مردم ضامن غلبه بر کرونا است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین عبدی در بازدید از عملیات ضدعفونی معابر توسط آتش نشانان تبریز، همراهی شهروندان در مقابله با کرونا را ضروری دانست و افزود: باید توجه داشت تنها راه مقابله با گستردگی و شدت روز افزون ابتلاء به ویروس کرونا رعایت شیوه نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و همکاری شهروندان با ستادهای استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رزمایش شهرداری و بسیج تبریز در مقابله با کرونا نمادی از خدمت رسانی است، اظهار داشت: امروز شاهدیم که سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز در رزمایشی نسبت به ضدعفونی معابر اقدامات قابل توجهی را آغاز کرده است که این فعالیت باید با همکاری مردم در بستن مغازه‌های خود تقویت شود.

عبدی اضافه کرد: متأسفانه در حال حاضر ویروس کرونا بلای جان جوامع بشری شده و آذربایجان شرقی یکی از استان‌های قرمز و در شرایط بحرانی در این خصوص قرار دارد که برای کاهش این روند مشارکت مردم و سازمان‌ها اهمیت بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به اهتمام مجموعه‌های مختلف اجرایی و خدماتی برای مقابله با کرونا، گفت: شهرداری و بسیج در عرصه خدمات رسانی و حوزه علوم پزشکی در عرصه سلامت نهایت تلاش خود را می‌کنند و از شهروندان درخواست داریم توصیه‌های ستاد ملی و ستاد استانی مقابله با کرونا را جدی بگیرند.

فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز نیز در این بازدید با بیان اینکه اقداماتی که هم اکنون و پیش از این توسط شهرداری و بسیج برای مقابله با کرونا طراحی شده و انجام می‌شود، همگی مؤثر بوده و تنها شرط ثمربخش بودن آن همراهی مردم است، گفت: اگر همراهی مردم نباشد، بیماری کرونا به دنبال این جریان مبارزه همچنان پیشتازی می‌کند، به طوری که هر کجا پاکسازی شود مجدداً و بلافاصله آلوده کرونا شده و نقاط پاکسازی شده را دوباره آلوده می‌کند.

سرهنگ عبدالله شادی اظهار داشت: مجموعه بسیح، شهرداری، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش، بیمارستان‌ها و علوم پزشکی همه در تلاش برای اتمام این موضوع هستند.

وی تدابیر انجام یافته در این خصوص را قابل قبول ارزیابی و اضافه کرد: طی ۱۰ ماه گذشته هر تجربه‌ای در دنیا بوده، برای اجرا جمع آوری شده است و جالب اینکه تجربیات کشور ما به سایر کشورها نیز منتقل می‌شود.

شادی، حلقه مفقوده در مبارزه با ویروس کرونا را همراهی کامل مردم اعلام کرد که اگر این موضوع در قالب سایر برنامه‌ها تکمیل شود، به زودی ویروس کرونا تحت کنترل در خواهد آمد.

کد خبر 5071061

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی حسین عبدی شهرداری تبریز ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه گرگان هفته کتاب ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج مقابله با کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم

استاندار قم گفت: دولت برای متروی قم هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و برای منوریل هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید محمد آقامیری امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جریان بازدید از ایستگاه شهید مطهری متروی قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دولت مصمم است پروژه‌های حمل و نقل شهری را به هر روش ممکن به سرانجام برساند که هم مترو و هم منوریل شامل این سیاست می‌شوند.

وی با اشاره به توافقات با شرکت چینی برای ساخت واگن متروی قم افزود: اگر امروز سفارش منوریل را ثبت کنیم، در مدت هفت ماه می‌توان آن را ترخیص کنیم.

استاندار قم درباره زمان بندی راه اندازی فاز یک متروی قم اظهار داشت: یک سری مقدماتی برای انجام پروژه‌ها وجود دارد که مقدمات سفارش واگن مترو مسائل ارزی است.

آقامیری با اشاره به اینکه رئیس جمهور پیگیر راه اندازی متروی قم است اضافه کرد: توافقات با شهرداری مشهد برای استقراض قطار به نتیجه نرسید اما برای قرارداد شرکت چینی زحمت‌هایی که شهردار محترم و شهرداری کشیدند، موجب شده اتفاقات خوبی رقم زده شود و ما این اتفاقات را حرکت به سمت جلو تلقی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فاز اول متروی قم آماده است افزود: با سه رام قطار می‌توان این فاز را راه اندازی کرد و دولت و شهرداری در حال تلاش هستند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه دولت از این نوع پروژه‌ها حمایت می‌کند ابراز داشت: همین امسال بابت این پروژه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق اختصاص داده است و هزار میلیارد تومان برای منوریل تخصیص داده شده است.

آقامیری ادامه داد: شهرداری قم هم باید زحماتش را تکمیل کند و همین حمایت‌ها را ادامه دهند تا این پروژه به نتیجه برسند.

کد خبر 749820

دیگر خبرها

  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • تشخیص بدعت و انحرافات، ویژگی ممتاز یک معلم
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان