Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – فرمانده انتظامی شهرستان قشم از اجرای طرح تسهیل ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی و رسوبی از پارکینگ‌ در قشم بدون دریافت جریمه دوبرابری، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم،  سرهنگ حسین الهی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح که از 18 آبان ماه در سراسر کشور اجرایی شده است،  تا 17 دی ماه به مدت دو ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه موتورسیکلت‌های رسوبی که از سال 90 تا پایان سال 98 توقیف شده‌اند،  شامل این طرح می‌شوند، اظهار داشت: مالکان این موتور سیکلت‌ها باید برای ترخیص به دفاتر پلیس + 10 مراجعه و نسبت به ارائه مدارک لازم اقدام نمایند.

فرمانده انتظامی قشم با تاکید براینکه ترخیص موتور سیکلت‌ها برابر نرخ‌های مصوب سال 94 هیئت دولت انجام می‌شود،افزود: براساس این طرح، جریمه دوبرابری موتور سیکلت‌های توقیفی ورسوبی بخشیده شده و امکان تقسیط یکساله جرائم برای مالکان نیز فراهم است.

وی یادآور شد: مالکان اینگونه موتورسیکلت‌ها در مدت اعلام شده با پرداخت اصل جریمه می‌توانند نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نمایند و پس از اتمام این بازه زمانی، موتورسیکلت‌های ترخیص نشده براساس قانون جزو موتورسیکلت بلا صاحب منظور خواهد شد.

اصفهان|انبار موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی به روایت تصویرآغاز ترخیص کالاهای رسوبی از گمرک بوشهر / تعیین تکلیف بخش عمده‌ای از کالاهای اساسی و تولیدی دپو‌شده‌رئیسی: سازمان بازرسی موضوع موتورسیکلتهای رسوبی را تا رفع کامل مشکل دنبال کند

سرهنگ الهی گفت: مراکز پلیس + 10 شهرستان قشم در این مدت حتی موتورسیکلت مالکان یا متصرفان فاقد گواهینامه، بیمه نامه یا فاقد پلاک را هم با دریافت تعهد، ترخیص می‌کند.

انتهای پیام/7558/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موتور سیکلت ها موتورسیکلت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
وی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.
رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد