Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@03:04:07 GMT

تولید لوازم خانگی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۴۶۱۲

تولید لوازم خانگی افزایش یافت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، بررسی آمارهای وزارت صمت از وضعیت تولید در کشور نشان می‌دهد که طی ۶ ماه نخست سال ۹۱۹ هزار و ۶۰۰ دستگاه یخچال و فریزر توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است، این در حالیست که سال گذشته تنها ۶۷۱ هزار دستگاه از این محصول تولید شده بود.

بدین ترتیب تولید یخچال و فریزر در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصدی یافته است.

بررسی جزئی‌تر نیز نشان می‌دهد که صرفاً در شهریور ماه ۹۹ شاهد تولید ۱۹۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه یخچال و فریزر بوده‌ایم.

تولید ۴۵۴.۱ هزار ماشین لباسشویی در ۶ ماه اول ۹۹

همچنین در نیمه نخست امسال ۴۵۴ هزار و ۱۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی در کشور تولید شده است. این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل نصف این حجم ماشین لباسشویی یعنی ۲۹۳ هزار و ۹۰۰ دستگاه تولید شده بود.

بنابراین تولید ماشین لباسشویی در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۴.۵ درصدی یافته است.

بررسی جزئی‌تر نیز نشان می‌دهد که صرفاً در شهریور ماه ۹۹ شاهد تولید ۸۵ هزار و ۷۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی بوده‌ایم.

رشد ۸۴ درصدی تولید تلویزیون

در ۶ ماه نخست امسال ۵۹۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع تلویزیون توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است، این در حالیست که در نیمه نخست پارسال تنها ۳۲۰ هزار و ۹۰۰ دستگاه تولید شده بود.

بدین ترتیب تولید انواع تلویزیون در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸۴ درصدی یافته است.

بررسی جزئی‌تر نیز نشان می‌دهد که صرفاً در شهریور ماه ۹۹ شاهد تولید ۱۰۹ هزار دستگاه تلویزیون بوده‌ایم.

پربیننده ترین عطش خرید عراقی‌ها از بازار ایران گل‌فروشی‌ها پرپر شدند فعالیت کدام شغل‌ها از فردا ممنوع است؟ کاهش ۲۵هزار تومانی قیمت گوشت قرمز گوشت هم ارزان شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یخچال تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی یخچال فریزر تولید داخلی لباسشویی قیمت لوازم خانگی وزارت صمت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ۶ ماه نخست امسال مدت مشابه سال قبل ماشین لباسشویی نشان می دهد تولید شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است

پسکوف با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا در امتناع از به رسمیت شناختن نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه، گفت، پارلمان اروپا پر است از تضادهای داخلی و مدت‌هاست که به تولید کننده بیانیه‌های بی حوصله تبدیل شده که اقدامات آن به شدت بر اساس روس هراسی است.

به گزارش ایسنا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در بیانیه خود آورده است: « پارلمان اروپا مدتهاست که موضع روس هراسی شدید و سیستماتیک را اتخاذ کرده است. این اقدامات برخلاف فراخوان اصلی قانونگذاران، یعنی ایجاد و برقراری گفت‌وگو و جست‌وجوی راه های گفت‌وگو است. این پارلمان به ماشینی پر از تضادهای درونی تبدیل شده است که مدام گزاره‌های بی‌رحمانه تولید می‌کند.»

به نقل از خبرگزاری تاس، در قطعنامه پارلمان اروپا که در جلسه عمومی در استراسبورگ تصویب شد، اعضای آن خواستار خودداری از به رسمیت شناختن نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه شدند و آن را غیردموکراتیک خواندند.

دست اندرکاران این سند همچنین به کشورهای عضو اتحادیه اروپا توصیه کردند از آنچه که به عنوان سازمان‌های مستقل جامعه مدنی، رسانه‌های مستقل و مدافعان حقوق بشر توصیف می‌کنند و از مخالفان دموکراتیک روسیه حمایت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت