Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محمد حمیدی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از اعمال محدودیت کرونایی اصناف، اظهارکرد: ۶ واحد صنفی متخلف به دلیل سرپیچی از مصوبه ستاد مقابله با کرونا در گرگان امشب پلمب شدند.

فرماندار گرگان توضیح داد: این واحدها به ساعت تعطیلی مراکز تجاری و مشاغل سه و چهار بی توجه بودند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی بیان کرد: در چهار شب گذشته به متخلفان اخطارهای لازم داده شده اما با پایان یافتن مهلت اخطار امشب بازدید میدانی را آغاز و واحد متخلف را پلمب کردیم.

وی از مردم و کسبه خواست: برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان دستورات بهداشتی را رعایت و از تجمع پرهیز کنند.

حمیدی بیان کرد: از ساعت ٣٠: ١٧ عصر هر روز، تمام اکیپ های نظارتی در محل فرمانداری مستقر بوده و آماده برای بازرسی در سطح شهر هستند.

وی اضافه کرد: معاونان مرکز بهداشت، اماکن، صنعت معدن و اصناف هم در محل فرمانداری مستقر بوده و وظیفه پشتیبانی از اکیپ های اعزامی به سطح شهر را بر عهده دارند.

فرماندار گرگان با بیان اینکه اتحادیه ها هم موظف به تشکیل کمیته و خود نظارتی هستند، گفت: همزمان با اعزام اکیپ های نظارتی، ماشین های آتش نشانی، هلال احمر و سپاه نیز توسط بلندگو در سطح شهر تذکرات لازم را به واحد های صنفی خواهند داد.

کد خبر 5071501

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمد حمیدی فرمانداری گرگان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بارش باران محدودیت های کرونایی بوشهر گرگان کرمانشاه هفته کتاب شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، در پی اعتصاب طلافروشان در مشهد، پس از آنکه روزهای گذشته درباره بازگشایی آن‌ها مذاکراتی صورت گرفت، مغازه‌هایی که به اعتصاب خود پایان ندادند عصر یکشنبه توسط تعزیرات حکومتی خراسان رضوی پلمب شدند.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته از سوی اتحادیه طلا فروشان با مسئولان، پایان اعتصاب منجر به همکاری بیشتر و رفع مشکلات این صنف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک