Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش جام نیوز، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به صحبت‌هایی که امروز از قول او در یک سایت عربی منتشر شده، اظهار داشت: متاسفانه مصاحبه‌ای از قول من در این سایت منتشر شده که کاملا کذب است. من اصلا هیچ اظهارنظری در این زمینه چه با رسانه‌های داخلی و چه خارجی نداشته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اشرف ادامه داد: این سایت با شیطنت این صحبت‌ها را از جانب من مطرح کرده در حالی که در باشگاه پرسپولیس هیچ اظهارنظری درباره پرونده شکایت النصر انجام نشده، چرا که مسأله حقوقی بوده و به غیر از آقای وکیل که وکالت این پرونده را بر عهده دارند هیچ فردی در باشگاه در این رابطه صحبت نمی‌کند.

 

وی در پایان گفت: مباحثی که در این زمینه مطرح شده نیز کاملا جهت‌دار و در جهت ضربه زدن به منافع پرسپولیس بوده است. از رسانه‌های محترم نیز خواهشمندیم قبل از ترجمه و بازنشر اینگونه اخبار با توجه به اغراض مشخص اینگونه رسانه‌ها و همینطور منافع فوتبال کشور اقدام کنند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز اشرف بازیکن پرسپولیس جام گزارش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!

باشگاه پرسپولیس از ۲ بازیکن اسبقش شکایت کرد!

به گزارش فارس، در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین