Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و فرانسه از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه در چارچوب هفته پنجم از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند. دیدار این ۲ تیم در دور رفت مسابقات، با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

هوگو لوریس، هرناندز، کیمپمبه، رافائل واران، پاوارد، ربیوت، کانته، پوگبا، مارسیال، کومن و آنتوان گریزمان ۱۱ نفر منتخب دیدیه دشان برای این بازی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غایب بزرگ فرانسوی‌ها کیلیان امباپه بود که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد.

پاتریسیو، گوئررو، روبین دیاس، فونته، کانسلو، کاروالیو، دانیلو پریرا، برونو فرناندس، برناردو سیلوا، ژائو فلیکس و کریستیانو رونالدو ۱۱ نفر منتخب فرناندو سانتوس برای این بازی بودند.

رونالدو که تا قبل از این بازی ۱۰۲ گل ملی به ثمر رسانده بود، انگیزه زیادی برای گلزنی در این دیدار داشت. او در دقیقه ۵ اولین خطر جدی بازی را ایجاد کرد و با شوتی سرکش دروازه فرانسه را به خطر انداخت که لوریس با واکنش خوب خود مانع از باز شدن دروازه اش شد.

۵ دقیقه پس از شوت رونالدو، نوبت به فرانسوی‌ها رسید تا با شوت کومن دروازه پرتغال را تهدید کنند. ضربه کومن را پاتریسیو راهی کرنر کرد.

موقعیت جدی بعدی را هم فرانسوی‌ها در دقیقه ۲۶ به وجود آوردند که پس از یک کار تیمی توپ به مارسیال رسید و او توپ را با اختلاف کمی به بیرون زد.

در دقیقه ۲۹ فرانسوی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و آنتوان گرزیمان توپ را روی دروازه ارسال کرد و فرانسوی‌ها روی یک حرکت تکنیکی زیبا توپ را به تیرک عمودی دروازه زدند.

در دقیقه ۳۹ هرناندز با ارسالی زیبا از سمت چپ دروازه پرتغال توپ را به مارسیال رساند، اما او بار دیگر نتوانست دروازه پرتغال را باز کند و ضربه مارسیال را پاتریسیو با واکنشی استثنایی مهار کرد.

نیمه اول در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید اگرچه خروس‌ها (لق فرانسه) برتری نسبی نسبت به شاگردان سانتوس داشتند.

اولین موقعیت جدی در نیمه دوم را هم پرتغالی‌ها به وجود آوردند. رونالدو در دقیقه ۴۷ ضربه ایستگاهی که به سود پرتغال گرفته شده بود را به قصد گلزنی به سمت دورازه لوریس شوت کرد، اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۴ ربیوت شوتی به سمت دروازه پرتغال زد و پاتریسیو آن را دور کرد، اما کانته توپ برگشتی را به گل اول شاگردان دشان تبدیل کرد.

۴ دقیقه پس از گل ربیوت توپ دیگری را روی دروازه پرتغال ارسال کرد و پوگبا با ضربه سر دروازه پاتریسیو را تهدید کرد.

دقیقه ۶۰ فونته توپ ارسالی هم تیمی اش را به تیر دروازه زد تا یاران رونالدو جدی‌ترین موقعیت خود در این بازی را از دست بدهند.

دقیقه ۷۵ رونالدو بیرون از محوطه جریمه موتینیو را صاحب توپ کرد و او شوتی سرکش به سمت دروازه فرانسه زد، اما لوریس با واکنش زیبای خود مانع از گل شدن توپ شد.

در دقیقه ۸۲ کانسلو از سمت چپ دروازه فرانسه سانتری زیبا به سمت دروازه لوریس ارسال کرد، اما توپ ارسالی او به رونالدو نرسید و پرتغالی‌ها بار دیگر در گلزنی ناکام ماندند.

در ادامه کار تلاش شاگردان سانتوس برای زدن گل مساوی بی فایده ماند و فرانسه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا شانس اول صعود از گروه ۳ مسابقات لیگ ملت‌های اروپا باشد.

بیشتر بخوانید

فرانسه می‌تواند ترمز رونالدو را در رسیدن به آقای گل جهان بکشد؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ ملت های اروپا تیم ملی فوتبال فرانسه تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو دروازه پرتغال فرانسوی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند

درچارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین در ورزشگاه خانگی اش سردار آزادگان میزبان پیکان بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

امیر مسعود سرآبادانی در دقیقه ۵ نخستین گل شمس آذر را به ثمر رساند و نیمه اول این دیدار با برتری شمس آذر به پایان رسید.

این نتیجه تا دقیقه ۸۹ به سود شاگردان سعید دقیقی در جریان بود که حامد پاکدل مهاجم پیکان موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، اما در دقیقه ۱+۹۰ حسین گودرزی توانست گل دوم شمس آذر را وارد دروازه پیکانی‌ها کند تا شاگردان دقیقی ۳ امتیاز بازی خانگی شان را کسب کنند.

شمس آذر با این پیروزی  ۳۴ امتیازی شد و به صورت موقت در رتبه هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت. پیکان نیز با ۲۵ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • النصر 3-1 الخلیج؛ رونالدو و الهلال دوباره به هم رسیدند
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول