Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@20:06:02 GMT

آخرین وضعیت پروژه های وزارت نیرو از زبان اردکانیان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۵۴۷۵

آخرین وضعیت پروژه های وزارت نیرو از زبان اردکانیان

به گزارش جماران؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو؛ وزیر نیرو پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی را یک ابرپروژه و از بزرگترین پروژه‌های آبی - خاکی کشور عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۹۰ شرکت سازنده داخلی در اجرای این پروژه مشارکت داشته‌اند.

«رضا اردکانیان» شنبه شب با حضور در برنامه زنده تلویزیونی "نگاه یک" شبکه یک سیما اظهار داشت: پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتخار این را دارد که پروژه انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی را که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، پیگیری‌ها و پشتیبانی‌های همکاران ما در وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت به ثمر رسیده هم در بر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردکانیان با اشاره به اهمیت پروژه انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی گفت: این پروژه صفحه جدیدی از پایداری حیات در فلات مرکزی باز کرده است.

وزیر نیرو با اشاره به پویش  #هرهفته_الف_ب_ایران گفت: این پویش، یک سامانی برای اجرا، تکمیل و به بهره‌برداری رساندن طرح‌های بزرگ آب، برق و فاضلاب در سراسر کشور است.

اردکانیان افزود: در ابتدای سال با وجود همه محدودیت‌هایی که هست، به اتکای ظرفیت‌های موجود و توانمندی‌ شرکت‌های مدیریتی، مهندسان مشاور و پیمانکاران، همکاران در سازمان دولت و ظرفیت بخش خصوصی متعهد شدیم که تا پایان سال ۲۵۰ پروژه بزرگ آب، برق و فاضلاب را با سرمایه‌گذاری حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه با احتساب این پروژه، ۱۲۸ پروژه از مجموع ۲۵۰ پروژه تاکنون با سرمایه‌گذاری حدود ۴۳ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: امید است تا پایان سال، طرح‌ها هفته به هفته همانگونه که مورد تاکید مقام معظم رهبری در دیدار هیئت وزیران با ایشان در هفته نخست شهریور بود و اشاره فرمودند طرح‌های زیربنایی نظیر آنچه وزارت نیرو هفته به هفته به بهره‌برداری می‌رساند، باید مطابق برنامه پیش برود، ما نیز همه تلاشمان را خواهیم داشت تا امسال هم مانند سال گذشته به این وعده وفا شود.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: تاکنون هفت سد مخزنی، هشت پروژه شبکه آبیاری و زهکشی، چهار تصفیه‌خانه بزرگ آب، هفت تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب، آبرسانی به ۴۴۸ روستا و ۷ شهر بزرگ به همراه ۹ نیروگاه حرارتی، ۱۳ نیروگاه تجدیدپذیر، ۵ نیروگاه مقیاس کوچک و ۳۳ پروژه پست و خطوط انتقال به ثمر رسیده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این پروژه‌ها، ۷ پروژه ساز و کاری نیز به بهره برداری رسیده که هم تاثیر خود را در بهتر اجرا شدن طرح‌های ساخت و سازی نشان می‌دهند و هم موجب تسهیل خدمت‌رسانی به مردم می‌شوند که از جمله این‌ها بی‌نیاز کردن مردم از مراجعه به شرکت‌های توزیع برق است.

اردکانیان گفت: بیش از ۴۰ خدمتی که مردم با مراجعه به شرکت‌ها باید این خدمات را دریافت می‌کردند اکنون با استفاده از فناوری تلفن‌های همراه و حتی ارتباط‌های تلفنی قابل انجام است.

اخبار مرتبط افتتاح 3 طرح ملی حوزه وزارت نیرو در کرمانشاه، آذربایجان شرقی و اردبیل توافق محیط زیست با وزارت نیرو برای دریافت حق آبه تالاب ها مراسم بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو استان های کرمانشاه و فارس پیام رییس جمهور به مدیران و کارکنان وزارت نیرو: در برابر شما به قامت می‌ایستم آغاز بهره‌برداری از 8 پروژه‌ وزارت نیرو در بوشهر و آذربایجان غربی با دستور رئیس‌جمهور آغاز بهره‌برداری از طرح‌های ملی سیستان و بلوچستان در حوزه وزارت نیرو با دستور رییس‌جمهور درخواست وزارت نیرو از مردم برای پرداخت قبض برق وزارت نیرو تکمیل زیرساخت معادن خراسان جنوبی را متعهد شد

منبع: جماران

کلیدواژه: وزارت نیرو رضا اردکانیان انتقال آب خلیج فارس انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بهره برداری فلات مرکزی وزارت نیرو طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند