Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین قاسم تقی‌زاده‌خامسی در گفتگو با خبرنگاران، با بیان این که کار گردشگری می‌تواند در زمینه توانمندسازی مناطق کمک شایانی کند، اظهار داشت: طرح گردشگری سد مسجدسلیمان که از طرح های خیلی خوب وزارت نیرو است که با برنامه ریزی انجام شده امیدواریم  ایجاد این طرح و واگذاری آن به بخش خصوصی، اشتغال در این منطقه افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید معاون وزیر نیرو، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی از تاسیسات و  زیرساخت‌های گردشگری آبی این استان بازدید و در جریان برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت سازمان آب و برق خوزستان در توسعه گردشگری آبی قرار گرفتند.

مجموعه‌های کلان سرمایه‌گذاری هم چون کمپ عظیم گدار و فاز ۲ پلاژ مارون از جمله طرح هایی است که برای نخستین بار در کشور با مدلی متنوع و پیشرو در سیاستگذاری و برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری و مدیریت بهره‌برداری در برنامه‌های اساسی این سازمان گنجانده شده است. با عنایت به وجود زمینه سرمایه‌گذاری‌های بیش از یکصد میلیارد تومان در این طرح‌های کلان، سازمان آب و برق با رویکرد ایجاد طبقه‌بندی در کارکردها و کاربری‌های مناسب و تفکیک بسته‌های اقتصادی ممکن در آن توام با تدبیر و تدوین اسناد پشتیبان فنی حقوقی و مدل‌های مالی متنوع، در نظر دارد زمینه‌سازی فعالیت‌های سرمایه‌گذاری متنوع در این طرح ها ایجاد کنند.

همچنین تعداد طرح‌های چابک با ظرفیت سرمایه‌گذاری محدود و در دست اقدام ۶ طرح با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان و حجم سرمایه‌گذاری لازم در به ثمر رساندن دو طرح کلان این سازمان، در طی دوره میان مدت ۵ ساله آتی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.

46

کد خبر 1455555

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد چهارشنبه -١٢ اردیبهشت - برای حضور در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

باکو از امروز چهارشنبه تا جمعه -۱۴ اردیبهشت -میزبان وزریران فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

پیش از این پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

اهداف وزیر فرهنگ در سفر به جمهوری آذربایجان

اسماعیلی پیش از عزیمت به باکو گفت:از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: با توجه به وضعیت ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

او ادامه داد: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه جمهوری اسلامی به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

وی افزود: دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم جهت گسترش تعاملات توسط دولت دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • اشتغال پایدار از عوامل نگه‌داشت جمعیت است
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان