Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:13:40 GMT

انجام روزانه ۱۸۰۰ تست کرونا در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۶۳۹۰

انجام روزانه ۱۸۰۰ تست کرونا در آذربایجان غربی

جواد آقازاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت:  آذربایجان غربی طی ۳ هفته اخیر در بالاترین میزان ابتلا به کرونا قرار دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت انجام تست‌های تشخیص کرونا افزایش یافته است. گفت: به طور متوسط، روزانه بیش از یک هزار و ۸۰۰ تست در آذربایجان غربی انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی یادآور شد: تعداد بستری‌های استان مابین یک هزار و ۶۷۰ بیمار تا یک هزار و ۷۱۰ بیمار متغیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده با بیان اینکه ویروس کرونا نسبت به گذشته جهش یافته، افزود:  روز به روز بر تعداد بیماران بدحال افزوده می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سردار مجید شجاع در مراسم الحاق خودرویی به ناوگان ترابری مرزبانی استان اظهار کرد: در راستای عملکرد بهتر در انجام مأموریت‌های سازمانی تعداد ۷ دستگاه لندکروز عملیاتی، ۶ دستگاه هایلوکس، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه لندکروز شیلتر با تجهیزات فاوایی، یک دستگاه سمند و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان ترابری فرماندهی مرزبانی استان واگذار شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: همچنین با انجام مکاتبات و پیگیری‌های لازم با شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، تعداد ۲ دستگاه اتوبوس نیز به این ناوگان ملحق و مورد استفاده سازمانی قرار گرفت.

وی بیان کرد: تعداد یک دستگاه مینی بوس بنز و یک دستگاه وانت کاپرا که از چرخه خدمتی خارج شده بود، بازسازی کامل و به چرخه خدمتی برگشت داده شد.

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی