Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کمالی با اشاره به نقش آگاهی و مطالعه در ارتقای بینش افراد جامعه، گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیش از ۲هزار کتاب فرهنگی و مذهبی همراه با بسته های معیشتی اهدا شد.

حجت الاسلام «حسن کمالی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت های قرارگاه فرهنگی طلاب جنوب تهران در بخش فرهنگی گفت: در کنار توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه تلاش کرده ایم تا برنامه های فرهنگی نیز ارایه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول قرارگاه فرهنگی طلاب جنوب تهران با اشاره به نقش آگاهی و مطالعه در ارتقای بینش افراد جامعه گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش کرده ایم که کتاب های فرهنگی با عنوان کتاب نماز و کتاب اخلاق در خانواده آیت الله علامه امینی را همراه بسته های معیشتی بین خانواده های کم بضاعت توزیع کنیم تا علاوه بر حمایت مادی خوراک فکری هم داشته باشند.

 

حجت الاسلام کمالی با اشاره به تشکیل کتابخانه سیار در مسجد وفا واقع در منطقه 15 گفت: در قالب کتابخانه سیار که در مناطق 15، 12 و 13 فعالیت می کنند، می کوشیم تا کتاب های مورد نیاز مردم را ارایه کنیم و از این طریق دسترسی به کتاب و امکان مطالعه برای شهروندان با سهولت فراهم شود.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی طلاب جنوب تهران با بیان اینکه دو هزار جلد کتاب در کتابخانه سیار داریم، گفت: بیشترین منطقه سرزمینی فعالیت این کتابخانه در منطقه 15 است.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی طلاب جنوب تهران در خصوص کتاب های کتابخانه مسجد وفا نیز گفت: در حال حاضر کتاب های حقوقی تربیتی، اخلاقی و تحقیقی در این کتابخانه برای مطالعه عموم موجود است.

 

حجت الاسلام کمالی خاطرنشان کرد: بیش از دو هزار جلد کتاب در ایام کرونا و همراه با بسته های معیشتی بین خانواده ها توزیع شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و الزام فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تردد غیر ضروری کتابخانه سیار می تواند تا حدی کتاب های مورد نیاز شهروندان این مناطق را تامین کند و می توان با این اقدام کارهای فرهنگی خوبی انجام داد.

 

حجت الاسلام کمالی یادآور شد: توصیه می کنم افراد در هر سطحی که قرار دارند، آستین ها را بالا بزنند و در روزهای سخت شیوع ویروس کرونا در حوزه فعالیت های فرهنگی حضور داشته باشند و عرصه کتابخوانی و مطالعه که یکی از مهمترین عرصه های فرهنگی است، فعالیت داشته باشند تا سطح دانش و آگاهی جامعه را این گونه افزایش دهیم.

 

وی افزود: کتاب هایی که بین خانواده ها در قالب هدیه توزیع شده است، شامل کتاب های فرهنگی مذهبی از جمله نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تاریخ زندگی حضرت علی (ع)، مفاتیح الجنان، قرآن کریم و زندگی نامه امیرالمومنین علی (ع) است.

 

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مومنانه بسته های معیشتی کتاب و کتابخوانی حجت الاسلام کمالی بسته های معیشتی کتابخانه سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»

همزمان با هفته معلم، آئین رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟» با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، معلمین، مدرسین، فعالین اجتماعی، اعضای کتابخانه‌های عمومی و علاقه‌مندان در سالن جلسات کتابخانه مرکزی آذربایجان غربی برگزار شد. 

توحید اصغرزاده از سال ۱۳۷۰ در کنار شغل شریف معلمی، نویسندگی را مشق زندگی خود قرار داده و تا کنون حدود ۲۰ عنوان کتاب در حوزه‌های تعلیم و تربیت، دفاع مقدس، ادبیات و .. دارند که هر کدام وزن و ارزشی ویژه دارد. 

این اثر گفتار نوشته‌هایی با محوریت آموزش خانواده و دستنامه‌ای برای معلمین، مدرسین و اولیاء محسوب شده که با قلم نافذ، اثرگذار نویسنده نگاشته شده است. 

کتاب  «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟» خلاصه ای  از  پاسخ  پرسش هایی برای  تغییر دنیای خود و دیگران به ویژه  برای معلمان و اندیشمندان انسان ساز است و که در اجرای   سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نگارش درآمده است.

محتوای این کتاب، خانواده و مدرسه را پیوند می‌دهد و اگر این پیوند مستحکم باشد بسیاری از مشکلات جامعه امروزی حل خواهد شد. 

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در آییبن رونمایی از این کتاب تصریح کرد: مطالعه رکن جامعه فرهیخته است و هر چقدر بیشتر در کتابخانه های حضور پر رنگ وجود داشته باشد و خواندن کتاب افزایش یابد مسلما سطح آگاهی  و سواد جامعه نیز افزایش خواهد یافت .

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر