Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها از ۱۸ آبان ماه شروع شده است و با قوت در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش ایسنا، «ابوالفضل کهزادی» با بیان اینکه این طرح شامل موتورسیکلت‌هایی می‌شود که قبل از سال  ۹۹ به پارکینگ منتقل شده‌اند، اظهار کرد: محاسبه هزینه پارکینگ براساس تعرفه سال ۹۴ بوده و  بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی و امکان پرداخت اقساطی جرائم معوقه از جمله مزایای این طرح استثنائی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: هدف از اجرای این طرح، واگذاری آسان و راحت موتورسیکلت‌های رسوبی به مالکان با حداقل شرایط می‌باشد.
کهزادی از مالکان و متصرفان خواست به منظور بهره‌مندی از مزایای این طرح هرچه سریع‌تر به مراکز پلیس +۱۰در سطح استان مراجعه و نسبت به رفع توقیف وسیله نقلیه خود اقدام کنند. 
رئیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: مطابق آمار ستاد ترخیص، بیش از ۴ هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان موجود است که شرایط بهره‌مندی و استفاده از مزایای این طرح را دارا می‌باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام پلیس راهنمایی و رانندگی ترخیص موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی سرنی حین گشت زنی در محور هشتبندی به میناب به یک دستگاه موتورسیکلت حامل بار مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت که قصد فرار داشت در یک عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد و در بازرسی ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • جشنواره کن در کما
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ