Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:30:25 GMT

ایجاد منطقه آزاد تجاری مازندران در ایستگاه آخر

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۶۹۵۵

ایجاد منطقه آزاد تجاری مازندران در ایستگاه آخر

ایسنا/مازندران رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: به زودی با اعزام هیئت کارشناسی مجمع تشخیص مصلحت نظام کار تصویب منطقه سه گانه ویژه آزاد تجاری در مازندران نهایی خواهد شد.

مهدی سعادتی در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: پرونده ایجاد منطقه سه گانه آزاد تجاری در مازندران طی جلسه مشترک استاندار و رئیس مجمع نمایندگان مازندران با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نظر مساعد مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص آزادی  فعالیت های تجاری  در قالب مناطق آزاد افزود: در این جلسه مقرر شد هیئت کارشناسی اعزامی از مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار هیئت فنی و تخصصی مجمع نمایندگان و استانداری مازندران گزارش فنی و عملیاتی در خصوص ظرفیت های مورد نظر برای راه اندازی مناطق آزاد تجاری سه لکه ای شامل امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر را تهیه و ارائه کند.
سعادتی با اشاره به تجلیل دبیر مجمع نمایندگان از وحدت نظر استاندار و نمایندگان مازندران در پیگیری تصویب مناطق آزاد گفت: در صورت تهیه و تدوین به موقع گزارشات کارشناسی، پرونده مناطق آزاد تجاری مازندران بزودی در مجمع تشخیص مصلحت نظام بسته خواهد شد.
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر قابلیت های ممتاز این استان در عرصه اقتصادی یادآورشد: باتوجه به فراهم بودن توسعه تبادلات تجاری با کشورهای حاشیه دریای خزر از طریق بنادر مازندران ، ایجاد منطقه آزاد تجاری در این استان گام بلندی در ارتقا توانمندیهای اقتصادی کشور قلمداد می شود.
نماینده مردم بابل گفت: استفاده از مزیت های اقتصادی مارندران در برنامه هفتم توسعه شتاب خواهد گرفت .
سعادتی با تاکید بر نقش محوری مردم در پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی خاطرنشان کرد: برنامه های توسعه برای پیشرفت مازندران در برنامه هفتم ،مردم محور تدوین می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانداری مازندران مجمع تشخیص مصلحت نظام درياي خزر برنامه هفتم توسعه مجمع تشخیص مصلحت نظام نمایندگان مازندران مجمع نمایندگان مناطق آزاد آزاد تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین، نمایندگان هم‌حزبی بایدن در نامه‌ای که به کاخ سفید ارائه شد، «در خصوص عملکرد دولت اسرائیل در جنگ غزه که عمداً از کمک‌های بشردوستانه به غزه جلوگیری می‌کند»، ابراز نگرانی شدید کردند.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، این حدود ۹۰ نماینده دموکرات در نامه خود تصریح کردند که محدودیت‌های رژیم صهیونیستی برای کمک‌ های بشردوستانه تحت حمایت آمریکا به غزه، «در فاجعه بی‌سابقه انسانی نقش داشته است».

سازمان‌های امدادرسان مدت‌هاست که از موانعی که رژیم صهیونیستی در مسیر امدادرسانی به مردم غزه ایجاد کرده، گله‌مند هستند، اما تل‌آویو اصرار دارد که هیچ ممنوعیتی برای ورود کمک‌های امدادی به غزه ایجاد نکرده است و کمبود کمک‌های امدادی را به ناتوانی سازمان‌های امدادرسان در توزیع این کمک‌ها به نیازمندان غزه نسبت داده است.

نمایندگان کنگره از بایدن خواستند تا برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو شفاف‌سازی کند که مانع‌تراشی در مسیر ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه، «صلاحیت آن (رژیم صهیونیستی) برای دریافت کمک‌های امنیتی تهاجمی بیشتر از سوی آمریکا را در معرض خطر قرار می‌دهد».

با این‌حال، این نمایندگان کنگره تصریح کرده‌اند که محدودیت فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی، سامانه‌های دفاع موشکی، چون گنبد آهنین را شامل نشود و تأکید کردند «ما همچنان به شدت از عرضه چنین بودجه دفاعی نجات‌بخش به اسرائیل حمایت می‌کنیم».

بایدن به دلیل حمایت بی، چون و چرا از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، به شدت در داخل و خارج از کشور آمریکا مورد انتقاد قرار دارد، اما حاضر به توقف حمایت از این رژیم نیست.

در هفته‌های اخیر به دنبال تشدید اعتراضات حامیان فلسطین در سراسر آمریکا به خصوص تظاهرات دانشجویان آمریکایی، موج انتقادات علیه بایدن شدت گرفته است و بسیاری معتقدند که این مسئله ممکن است جایگاه وی را در چند ماه باقیمانده تا انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر ۲۰۲۴ متزلزل کند.

دیگر خبرها

  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه تهران
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه آهن تهران
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام