Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:21:37 GMT

طرح دیوار مرزی سیستان نیازمند بازنگری است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۷۰۴۰

طرح دیوار مرزی سیستان نیازمند بازنگری است

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این دیوار قبل از سال ۸۴ ساخته شده و در بازدیدی که سال ۸۵ از این منطقه داشتم اعتراض کردم که فلسفه این دیوار مرزی چه بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه مرز یه فرصت است، افزود: اینکه بخواهیم دیوار مرزی را کاملاً برداشته و با خاک یکسان کنیم عملی نیست اما می‌توان روزنه‌های باز کنیم که تردد انجام شود و در عین حال حاکمیت ما نیز تصویب شود با این حال اینها مسائل فنی است که در وزارت کشور و نیروی انتظامی و دستگاه‌ها در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این مطلب که پل دوم میلک در سال ۹۱ در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب شد، تصریح کرد: متأسفانه در این سال‌ها کشور افغانستان در خصوص ساخت این پل و نقطه‌ای که باید پل ساخته شود کوتاهی کرده است اما در هفته اخیر ساخت پل مجدد در دستور کار قرار گرفته تا تردد ترانزیتی رونق گیرد چرا که پل اول جوابگو نخواهد بود.

مالکی با اشاره به اینکه باید حتماً نگاه دیپلماسی ما به کشورهای همسایه باشد، تصریح کرد: در طول ۸ سال گذشته کشورهای همسایه و منطقه را از دست داده‌ایم، سال‌ها گرفتار مسائلی همچون برجام و اروپا بوده‌ایم و چیزی هم عاید مان نشده از این بابت در دو سه ماه اخیر خوشبختانه این مسئله جا افتاده که به کشورهای همسایه به خصوص در صادرات و واردات و تجارت توجه کنیم.

کد خبر 5071605

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نماینده مردم زاهدان در مجلس فداحسین مالکی سیستان و بلوچستان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر محدودیت های کرونایی کرمانشاه هفته کتاب شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس

تیم آلومینیوم شب گذشته در حالی پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار گذاشت که احمد گوهری سنگربان اراکی‌ها سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.

گوهری دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شد بعد از شکست تیم سابقش تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد.

گوهری با انتشار تصویری از یک کاغذ با این متن (خدایا یک خواهش بزرگ از تو دارم...می‌خوام بعد از بازی وقتی اومدم خونه خوشحال سربلند و حال خوب داشته باشم) روی دیوار در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «خداوند بعضی از مارو برای بعضی دیگر به عنوان روزی قرار میده».

اینطور که به نظر می‌رسد گوهری این کاغذ را قبل از بازی با پرسپولیس در محلی خاص یا دیوار اتاق خود چسبانده است.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • آیا بارورسازی ابرها در کشورهای همسایه باعث بارش سیل‌آسا در ایران شد؟
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی