Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس طی مراسمی، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید، عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهر جدید صدرا آغاز شد.

عملیات اجرایی مصلی بزرگ شهر صدرا با اعتبار ٧٦٤ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ١٦ هزار و ٢٩٢ متر با زیربنای ١٧ هزار و ٣٣ متر آغاز شد.

در طراحی این مصلی احداث سه شبستان، دو صحن مسقف و سالن اجتماعات ٢٣٠ نفره پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگسرای قرآن و کتابخانه فاز ٢ شهر صدرا نیز در این مراسم مورد بهره برداری قرار گرفت.این فرهنگسرا نیز با اعتبار ٥٠ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ٩٠٠ مترمربع ساخته شده است.این مجتمع فرهنگی سه طبقه شامل؛ مسجد، دارلقرآن، کتابخانه، سالن مطالعه، کلاس درس و بیرون بر است.

همچنین در ادامه آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های این شهر، ساخت مجتمع پلیس‌های تخصصی صدرا نیز با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریالی در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی شهر صدرا با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۵۰ مترمربع پایان بخش پروژه‌هایی بود که روز گذشته در این شهر در دستور اجرا قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی افتتاح پروژه عمرانی شهر جدید صدرا راه وشهرسازی فرهنگسرای قرآن زمینی به مساحت عملیات اجرایی شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد

اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

وی با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد