Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@03:47:37 GMT

«حاتمی‌کیا» سریال «موسی(ع)» را می‌سازد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۸۰۵۱

«حاتمی‌کیا» سریال «موسی(ع)» را می‌سازد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، زنده یاد فرج الله سلحشور بعد از ساخت مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» بنا داشت سریال «موسی(ع)» را کارگردانی کند که اجل مهلت نداد و این پروژه نیمه کاره ماند. 

پس از آن بنا شد جمال شورجه کارگردانی اثر را انجام دهد که به واسطه بیماری این امر میسر نشد و حالا بنا شده ابراهیم حاتمی کیا این اثر فاخر را به سرانجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیرالله تقیانی پور که به تازگی کارگردانی «نجلا» را به پایان برده، دستیار حاتمی‌کیا در این اثر خواهد بود و بناست سریال با فیلمنامه جدیدی ساخته شود.

حاتمی کیا در سریال موسی(ع) از تیم نویسندگان به سرپرستی سعید بهمن پور بهره خواهد برد و بنا دارد پس از بازنویسی فیلمنامه، سریالی بسازد که تا پیش از این مشابه آن در ایران ساخته نشده است. او ساخت این سریال را ادای دین به مرحوم سلحشور دانسته است.

همچنین احتمال دارد با تغییر کارگردان، سید احمد میرعلایی تهیه‌کننده سریال نیز به‌زودی تغییر کند تا تیم تولید هماهنگ‌تر کار تولید را آغاز کنند.

سریال «موسی(ع)» در 50 قسمت در مرکز سیمافیلم تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

فاطمه قربان‌نیا کد خبر: 1080984 برچسب‌ها ابراهیم حاتمی‌کیا سازمان هنری رسانه‌ای اوج

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ابراهیم حاتمی کیا سازمان هنری رسانه ای اوج حاتمی کیا موسی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر