Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:43:01 GMT

کلینیک طب سنتی کرونا در اراک تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۸۳۶۹

کلینیک طب سنتی کرونا در اراک تجهیز شد

دکتر سید «محمد جمالیان» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کاربری جدید فضای فیزیکی این کلینیک تخصصی با صرف منابع مالی ۵۰ میلیارد ریال ایجاد شده  و با صرف ۱۰ میلیارد ریال این کلینیک تجهیز شده و شرایط پذیرش بیماران کرونایی را دارد.

وی توضیح داد: ظرفیت پذیرش این کلینیک درمان سنتی در شیفت صبح و عصر ۱۰۰ نفر است و در صورت استقبال مردم امکان توسعه خدمات وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک توضیح داد: نیروی انسانی برای این کلینیک تامین شده و ۲ متخصص طب سنتی در این مرکز درمانی ارایه خدمت خواهند داشت و تمامی پروتکل‌های بهداشتی نیز در روند ارایه خدمات رعایت می‌شود.

دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: این کلینیک طب سنتی در جوار مرکز بهداشت شهرستان اراک در خیابان هپکو مستقر است و تمامی خدمات تخصصی و مشاوره‌های طب سنتی و داروهای گیاهی موثر بر درمان کرونا در آن ارایه می‌شود.

وی در خصوص راه‌اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی اراک در مکان جدید نیز گفت: این مرکز ۱۲۰ یونیت دندانپزشکی دارد و یکی از مجهزترین کلینیک‌های دهان و دندان غرب کشور است که با تعرفه دولتی ارایه خدمات دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: مراجعان به کلینیک دندانپزشکی اراک در نوبت صبح به صورت کامل از مزایای تعرفه دولتی در این کلینیک تخصصی بهره‌مند می‌شوند و در نوبت عصر هزینه‌های خدمات به‌صورت نیمه دولتی محاسبه می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی بهداشت و سلامت طب سنتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی بهداشت و سلامت طب سنتی ویروس کرونا اراک استان مرکزی بهداشت و سلامت طب سنتی اخبار کنکور طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی ، عوامل اجرائی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزم شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد. در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جستجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵ ،در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتما بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 849196 برچسب‌ها سيل خدمات شهری منطقه ۱۵

دیگر خبرها

  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • بهترین کلینیک‌ های لیزر موهای زائد آقایان در تهران
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد