Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید قدیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که محل دیدارهای خانگی نساجی در رقابت های لیگ برتر است ، مشکلی برای این بازی ها ندارد و مورد تایید باشگاه نیز قرار گرفته است.
وی گفت که با هماهنگی باشگاه نساجی برای آماده سازی چمن مصنوعی از لحاظ  استحکام بیشتر، نرمی و بازگشت حالت ارتجاعی ، ماده گرانول به چمن تزریق شد که در جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان تاثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرانول لاستیکی یا خرده لاستیک یکی از موادی است که فقط در چمن مصنوعی ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. این خرده لاستیک ها یا همان دانه های سیاه رنگی که هنگام فوتبال در چمن مصنوعی مشاهده می شود برای استحکام بیشتر الیاف و ایجاد حالت نرمی و ارتجاعی در چمن مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند.

رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر اظهار داشت : به نظر می رسد تیم نساجی برای آمادگی بیشتر زمین برای دیدار با تراکتور سازی و هماهنگی بازیکنان با چمن زمین ، دو تمرین پیش از بازی هفته دوم را در این زمین انجام خواهد داد.

قدیمی در مورد تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی با چمن طبیعی هم توضیح داد : تعویض چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی نیاز به پروسه زمانی بلند مدت دارد و قطعا این تصمیم نیز به مرحله اجرا می رسد، ولی نیاز به بحث کارشناسی فنی بیشتری دارد.
وی گفت که برنامه ریزی برای تعویض چمن مصنوعی با پایان یافتن طرح های مطالعاتی و کارشناسی فنی ، در فرصت زمانی پس از بازی های لیگ برتر با هماهنگی باشگاه انجام خواهد شد ، ولی در حال حاضر برنامه ما آماده سازی چمن فعلی برای بازی خانگی است.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که نام قدیمی ترش " شهنا " بود ، ورزشگاهی چند منظوره در شهر قائم‌شهر است که قدمت آن به حدود ۸۰ سال قبل و به ۱۳۲۰ می رسد و پس از ورزشگاه در دست مرمت متقی ساری پیرترین ورزشگاه استان مازندران محسوب می شود. این ورزشگاه همواره محل بازی تیم فوتبال نساجی در لیگ دسته دوم و دسته یکم بود و اکنون نیز بازی های لیگ برتری تیم در این زمین با ظرفیت حدود ۱۵ هزار نفر برگزار می شود.
ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پس از صعود تیم نساجی به رقابت های لیگ برتر در سال ۹۷ برای برگزاری بازی های خانگی با تصویب دولت و تخصیص بودجه ۱۸۰ میلیارد ریالی مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت که شامل کاشت چمن مصنوعی، بازسازی و نوسازی جایگاه تماشاگران در سه ضلع، رختکن بازیکنان، جایگاه وی ای پی و خبرنگاران، نصب چراغ روشنایی برای بازی های عصرگاهی، نصب اسکوربورد(تلویزیون شهری) است.
در مرداد ماه سال جاری نیز همزمان با سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعویض زمین چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی و ساخت جایگاه تماشاگران در ضلع غربی به این ورزشگاه اختصاص یافت که در حال حاضر ساخت جایگاه در دست اجرا است.

نساجی مازندران تنها نماینده استان های شمالی کشور در رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران است. این تیم با وجود تغییرات اساسی که در کادر فنی و بازیکنان در لیگ بیستم دیده ، نخستین دیدارش را برابر تیم تازه وارد لیگ برتر آلومینیوم اراک به نتیجه سه بر صفر به پایان برد و در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت.
این تیم در هفته دوم رقابت های لیگ برتر ۲۹ آبان ماه جاری در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم تراکتور سازی تبریز قهرمان جام حذفی باشگاه های ایران است .

نساجی در حالی خود را برای دومین دیدار رقابت های لیگ برتر بیستم برابر تراکتور سازی تبریز قهرمان جام حذفی آماده می کند که دیدار این دو تیم در سال گذشته در ورزشگاه شهید وطنی با نتیجه  چهار بر صفر  به سود تیم تراکتور سازی تبریز خاتمه یافته بود و دیدار برگشت دو تیم در تبریز نیز با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی مازندران پایان یافت.
 

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران قائم شهر لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران قائم شهر لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران قائم شهر لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رقابت های لیگ برتر تراکتور سازی چمن مصنوعی رقابت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم، ذوب آهن اصفهان میزبان نساجی است.

این دیدار که قرار بود امروز چهارشنبه، از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود، با اعلام مسئولان برگزاری یک ربع دیرتر و از ساعت ۱۸:۱۵ برگزار خواهد شد.

این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی بسیار مهم است و نقش مهم در سرنوشت نساجی که گزینه سقوط است خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)