Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده مرزبانی استان بوشهر از متلاشی شدن باند قاچاق محموله‌های قطعات ماشین‌آلات سنگین خبرداد و گفت: با توقیف ۷ شناور حامل قطعات ماشین‌الات سنگین ۵۰۰ میلیارد ریال محموله قاچاق در آبهای خلیج فارس استان بوشهر کشف شد. - اخبار استانها -

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تاکید مبارزه مستمر با کالاها و محموله‌های فاقد اسناد معتبر گمرکی و قاچاق اظهار داشت: محموله‌های فاقد هرگونه اسناد لازم و معتبر گمرکی، به عنوان کالای قاچاق توقیف می‌شود و در اختیار دستگاه قضا قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از توقیف 7 شناور حامل محموله‌های قاچاق در آبهای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در یک هفته گذشته 7 فروند شناور حامل قطعات ماشین آلات سنگین همانند بلدوزر، لیفتراک، گریدر و دیگر تجهیزات در آبهای خلیج فارس استان بوشهر توقیف شد.

وی ارزش این محموله‌های قاچاق را افزون بر 500 میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از افزایش 83 درصدی کشف کالاهای قاچاق در 7 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در 7 ماه امسال افزون بر 400 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر با تلاش مرزبانان و دریابان در نقاط ساحلی استان کشف شد.

سردار رضایی‌نژاد عمده محموله‌های قاچاق را شامل لوازم بهداشتی و آرایشی، دارو و تجهیزات پزشکی، رایانه، انواع لوازم برقی و خانگی دانست و بیان کرد: در 7 ماه امسال 38 دستگاه خودرو خارجی در استان بوشهر کشف شده است.

وی، استیفای حقوق دولت و مرزنشینان را راهبرد و وظیفه مرزبانی دانست و افزود: مرزنشینان و ساحل نشینان استان بوشهر در اجرای ماموریت‌‌ها و برقراری امنیت، مشارکت مستمری با فرماندهی مرزبانی دارند که همکاری آنان در خور تحسین است.

دریابانی استان بوشهر 700 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد تمام شناورهای صیادی استان بوشهر به "ردیاب" مجهز می‌شوند 350 میلیارد تومان قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر کشف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر امنیت مرزهای دریایی خلیج فارس را مطلوب و پایدار دانست و تاکید کرد: دریابانان و مرزداران استان بوشهر با فعالیت شبانه‌روزی تمام تردد شناورها در دریا و سواحل استان رصد و با متخلفان بدون اغماض برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی استان بوشهر محموله های قاچاق خلیج فارس کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با روز ملی خلیج‌ فارس برنامه‌های متعددی در سواحل استان بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و سیاسی برگزار شد.

عبدالله شاهینی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم روز ملی خلیج‌فارس تهیه تابلوی «فرزند خلیج‌ فارس» بود که شامگاه سه‌شنبه از آن رونمایی شد.

وی افزود: این تابلو به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی اثر سیاه قلم تحت عنوان «فرزند خلیج فارس» با حضور مسئولان استان بوشهر در مراسمی در حاشیه خلیج‌فارس رونمایی شد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: این تابلو که مزین به تصویر شهید شاخص سال ۱۳۹۴ شهید نادر مهدوی، سردار بزرگ مقابله با آمریکا در خلیج‌ فارس است در مراسم ویژه‌ای به مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس در ساحل بوشهر با حضور رئیس حوزه هنری استان بوشهر و دیگر مسئولان رونمایی شد.

وی ادامه داد: این اثر به سفارش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و توسط فاطمه نیک‌چهر تهیه شده است.

کد خبر 6093865

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد