Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی شاکیان در پرونده آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بخشیده می‌شود که متاسفانه این خیرات عظیم از دید مردم و رسانه ها پنهان مانده است.

به گزارش قدس آنلاین، جواد غفاریان طوسی افزود: این ستاد، سالانه در مذاکره با شاکیان محکومان جرایم غیرعمد، زمینه بخشش مقدار قابل توجهی از بدهی محکومان را فراهم کرده است و در ادامه این روند نیز بخش دیگری از بدهیها از سوی مردم، ستاد دیه و تهیه وام بانکی تامین شده است و شاهد آزادی شماری از این زندانیان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی سال ۹۸ و در قالب ۱۷۷ پرونده، شاکیان ۱۱۲ میلیارد و ۶۴۶ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۲۶۴ ریال از طلب خود از محکومان مالی را گذشت کرده‌اند.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: شاکیان، از ابتدای سال ۹۹ تا کنون نیز ۱۱۱ میلیارد و ۴۱۲ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۴۱ ریال از طلب خود را در ۱۵۰ پرونده بخشیده‌اند.

غفاریان با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: جشن‌های گلریزان امسال به شکلی متفاوت در بستر فضای مجازی و در سالگرد ولادت ائمه اطهار(ع) و یا جشن های ملی و مذهبی برپا می شود و در این راستا نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه یا از طریق درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس http://www.khorasanipro.ir برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.

وی اضافه کرد: امکان پرداخت آنلاین وجوه برای آزادی زندانیان نیازمند از طریق درگاه اینترنتی ستاد به نشانی www.khorasanipro.ir هم فراهم است.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: شهروندان نیکوکار می‌توانند از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بخشش جرائم غیرعمد ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک آزادی زندانیان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد