Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@16:59:55 GMT

انجام تست PCR رایگان کرونا در 5 نقطه تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۹۸۸۲

انجام تست PCR رایگان کرونا در 5 نقطه تهران

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به صورت آزمایشی برای غربالگری و تشخیص زودهنگام بیماری کرونا، میزهای درمانی را در مساجد مناطق مختلف شهر تهران برپا کرد.

به گزارش برنا؛ در قالب این طرح بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به صورت آزمایشی برای غربالگری و تشخیص زودهنگام بیماری کرونا، میزهای درمانی را در مساجد مناطق مختلف شهر تهران برپا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزها که هم‌اکنون در مساجد تهران برپا شده است و آزمایش‌هایی را از مردم به صورت رایگان انجام می‌دهد تا در صورت وجود علائم اولیه برای بررسی‌های بیشتر معرفی شوند.

آدرس این 5 نقطه به شرح زیر است:

مسجد صاحب الزمان (عج) - منطقه ۳: چهارراه پاسداران، خیابان دولت، خیابان اختیاریه از ساعت ۱۰ تا ۱۳

مسجد ریحان - منطقه ۶: میدان فاطمی- ابتدای خیابان شهید گمنام، خیابان شهید جهانمهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸

مسجد حضرت جوادالائمه - منطقه ۱۰: انتهای بزرگراه یادگار امام بلوار سی متری جی، خیابان شهید زمانی، خیابان شهید فلاح

مسجد محسنی - منطقه ۲۱: تهرانسر، بلوار یاس، انتهای خیابان فجر

مسجد حضرت علی (ع) - منطقه ۱۴: انتهای خیابان پاسدار گمنام، کوچه غفاری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا تست رایگان کرونا خیابان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا به اتمام رسید.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی و بهبود وضعیت شبکه معابر منطقه افزود: به منظور رفاه و آسایش شهروندان و در راستای گسترش و بهبود معابر ارتباطی محلات، تسریع عبور و مرور وسایل نقلیه، دسترسی آسان‌تر شهروندان به گذرگاه‌های اصلی، عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر با تلاش و نظارت معاونت فنی و عمرانی این منطقه در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا که از خیابان‌های اصلی و پر تردد منطقه به شمار می‌آیند، به همراه بعضی از معابر فرعی منطقه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شد و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفت.

غلامی تصریح کرد: با توجه به پر تردد بودن این خیابان‌ها در راستای رفاه حال شهروندان اجرای عملیات با اطلاع‌رسانی قبلی و به‌صورت شبانه صورت پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه و بودجه ۱۴۰۳ منطقه ۱۱ برای عملیات لکه گیری، ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال مصوب شده است و عملیات مربوطه با محوریت محلات منتخب با جدیت دنبال خواهد شد.

کد خبر 749706

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • ۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • فرسایش ۵۰ تن خاک در هکتار به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)