Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومیت مدافع این تیم را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص آخرین وضعیت محمد انصاری که از روز گذشته به تمرینات برگشت گفت: برنامه‌های درمانی و ورزشی انصاری طبق برنامه پیش می‌رود و ما از روند درمان این بازیکن راضی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: طبق قولی که پیش از این داده بودیم آذر ماه انصاری می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. او روز گذشته دوباره در تمرینات حاضر شد و دقایقی نرم‌دوی کرد. برنامه‌های درمانی این بازیکن در روز‌های آینده هم ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بازگشت محمد انصاری به تمرینات پرسپولیس

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد انصاری پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس محمد انصاری پرسپولیس لیگ برتر فوتبال محمد انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است