Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@04:48:15 GMT

4 نکته در انتخاب بهترین ترموستات

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۰۱۶۶

4 نکته در انتخاب بهترین ترموستات

رپورتاژ تبلیغی / امروزه در بسیاری از خانه ها از چیلر، فن کوئل، داکت اسپلیت، هواساز، زنت، گرمایش از کف و ... برای تامین سرما و گرما استفاده می شود.

همانطور که Aمی دانید سیستم های تهویه مطبوع برای تامین هوای مورد نیاز از تنوع بالایی برخوردار هستند. این تنوع شامل: سیستم ها سرمایشی و گرمایشی، برندها، مصرف برق و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... می باشند. اما یکی از موارد وابسته به این سیستم ها ثابت است. یعنی فرقی نمی کند شما از داکت اسپلیت استفاده می کنید یا فن کوئل، اینورتر یا غیر اینورتر. همه این سیستم های تهویه مطبوع به ترموستات نیاز دارند. در واقع این ترموستات ها هستند که کل سیستم را تحت کنترل دارند. شما با ترموستات می توانید انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی را مدیریت کنید که مهمترین آنها عبارتند از: روشن و خاموش کردن دستگاه، تنظیم دما روی حالت دلخواه، برنامه ریزی های ساعتی، روزانه و هفتگی،تنظیم دور فن و کلی قابلیت که در ترموستات های مختلف متفاوت می باشد. ترموستات کاران اولین و کاملترین مرجع درباره ترموستات های خانگی و صنعتی می باشد. این شرکت خدماتی از قبیل فروش انواع برند های ترموستات، خدمات ترموستات شامل عیب یابی و تعمیر، ترموستات های سازگار با سیستم های تهویه مطبوع (خانگی و صنعتی)، مقالات وآموزش درباره ی ترموستات را ارائه می دهد. حال به بررسی ویژگی های مهم درباره انتخاب ترموستات می پردازیم.

1-        برند ترموستات:

اولین نکته در انتخاب ترموستات برند می باشد. شرکت ها و برند های زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت می باشند. هم بین المللی هم ایرانی. یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده ترموستات هانیول می باشد که در بخش ابزار دقیق قدمت زیادی دارد. با توجه به تجربه شرکت Honeywell و با بهره گیری از مهندسین و دانش روز دنیا توانسته در بازار دنیا حرف اول را بزند. از مهمترین ویژگی ترموستات های هانیول می توان به: دقت در سنس کردن دما، طول عمر بالای محصولات، برطرف کردن نیاز کاربران و راحتی در کارکردن با ترموستات اشاره کرد. شرکت زیمنس نیز از برند های بنام در بازار ابزار دقیق می باشد. siemens هم دارای محصولات ترموستات می باشد که شکل ظاهری آن مقداری آن را متمایز کرده. ترموستات زیمنس هم مانند ترموستات هانیول دارای دقت، طول عمر و راحتی کار با ترموستات را دارا می باشد. ترموستات کلایماست نیز یکی دیگر از ترموستات ها می باشد که قدمت دو برند قبلی را ندارد اما با توجه به کیفیت و تنوع محصولات توانسته سهمی در بازار ایران داشته باشد. برند Climaset بیشتر از 40 نوع ترموستات را روانه بازار کرده تا متناسب برای همه نیازها باشد و با انها سازگاری کامل را داشته باشد. در برندهای ایرانی هم می توان به تکبان، مرصوص، میلیگراد، اکولوکس و ... نیز اشاره کرد. برخی از این شرکت ها قدیمی و با تجربه هستند و توانستند جایگاه خود را در بازار داشته باشند. برخی از آنها هم مهندسین جوانی ایرانی هستند که با تکنولوژی روز دنیا و امکاناتی که در مدل های مشابه خارجی وجود دارد، سعی بر آن داشته که آنها را در مدل های ایرانی پیاده سازی کنند و سهمی از بازار داشته باشند.

2-       سازگاری ترموستات:

یکی از مهمترین مسائل در انتخاب ترموستات، سازگاری ترموستات با سیستم های تهویه مطبوع می باشد. چیلر، فن کوئل، داکت اسپلیت، سیستم های زنت، گرمایش از کف و ... سیستم های تهویه مطبوعی هستند که برای تامین سرما و گرما در سازه ها استفاده می شود. هر کدام از این سیستم ها دارای کارکردی متفاوت می باشند بنابراین ترموستات هایی که بتواند آنها را مدیریت کنند نیز متفاوت هستند. به طور مثال ترموستاتی که مناسب برای فن کوئل می باشد با داکت اسپلیت سازگاری ندارد. پس برای هر سیستمی باید ترموستات متفاوتی تهیه شود. برخی ترموستات ها با همه سیستم های تهویه مطبوع سازگاری دارند. اما در برخی برند ها برای هر سیستمی ترموستاتی خاص طراحی شده است. به عنوان مثال در ترموستات کلایماست برای داکت اسپلیت تک دور فقط سرمایش یک ترموستات طراحی شده است.

3-      امکانات خاص

کارکرد ترموستات به این صورت هست که شما درجه را روی 25 تنظیم می کنید. زمانی که دمای محل شما به 25 رسید ترموستات فرمان داده و دستگاه خاموش می شود سپس زمانی که دمای هوا تغیر کرد مجدد فرمان روشن را اجرا می کند. امکانات متفاوت و خاص تری هم در برخی ترموستات ها وجود دارد از قبیل:

·         برنامه ریزی هفتگی

·         اتصال به وای فای

·         قابلیت Geofencing

·         تشخیص آب و هوا در روزهای آینده و تنظیم دما

·         تشخیص تعداد نفرات

·         قابلیت کنترل بر روی تلفن همراه هوشمند

·         صفحه نمایش لمسی

·         قفل کودک

و ویژگی های فراوان دیگر که خب قاعدتا در همه ترموستات ها این ویژگی هاوجود ندارد. اگر هم ترموستاتی دارای قابلیت های این چنینی باشد قیمتی کمی بالاتر از بقیه دارد.

4-       خدمات و پشتیبانی

پس از انتخاب برند ترموستات و سازگاری با سیستم تهویه مطبوع محل شما و همچنین ویژگی های آن زمانی که ترموستات را خریداری و نصب کردید می توانید از آن لذت ببرید. اما ترموستات ها هم مانند دیگر لوازم برقی ممکن است دچار خرابی شوند. پس بهتر است ترموستاتی انتخاب کنید که علاوه بر ضمانت تعویض ( که معمولا بین یک تا سه سال می باشد ) دارای خدمات پس از فروش نیز باشد که تا سالها خیالتان از داشتن آن ترموستات راحت باشد.

همه آنچه گفته شد تنها بخشی از نکات درباره خرید ترموستات بود. اما سعی کردیم که 4 نکته کلی و مهم درباره خرید ترموستات را به شما بیان کنیم تا بتوانید انتخاب بهتر و دقیق تری داشته باشید. برند های زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که سعی همگی در کیفیت و طول عمر بالا می باشد.

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نوین سیستم های تهویه مطبوع ترموستات ها داکت اسپلیت سیستم ها برند ها فن کوئل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

پس از CR7، نوبت به درخشش یک شماره 7 دیگر رئالی‌ها در آلیانتس آرنا رسید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود. در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل