Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شاتا، اصغر مصاحب در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از بندر امام خمینی(ره) بیان کرد: در دو هفته اخیر نیز تلاش شد که نظام توزیع و عرضه به‌ صورت متوازن انجام شود و رقابت پذیری صحیحی صورت پذیرد، به‌ طوری که شاهد هستیم محصولات پتروشیمی عرضه شده در بورس نسبت به گذشته با کاهش قیمت همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای رونق تولید صنایع کوچک، مدل توسعه‌ای نظام مبادلات پیمانکاری فرعی در این سازمان پیگیری می‌شود که دبیرخانه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی آن در استان خوزستان مستقر است. ایجاد پیوند بین صنایع کوچک و بزرگ که از طریق نظام مبادلات پیمانکاری فرعی و خوشه‌های کسب و کار تحقق می‌یابد، نمونه بارزی از نهضت ساخت داخل است که در نتیجه آن، تولیدات صنایع کوچک و متوسط کشور متحول و رقابت پذیر خواهند شد.

مصاحب گفت: در حال حاضر ۴۰۰ واحد صنایع کوچک خوزستان در خوشه کسب و کار و پیمانکاری فرعی نفت، گاز و پتروشیمی این استان عضویت دارند و از این طریق پیمانکاری ساخت و تولید تجهیزات برای صنایع بزرگ نفت و گاز را انجام می‌دهند.

پربیننده ترین زمان اعطای کارت اعتباری سهام عدالت مشخص شد سقوط آزاد ارزش پالایش یکم/ گرفتاری خریداران پالایش یکم در منجلاب ناهماهنگی‌ها اوضاع بورس از این بدتر می‌شد؟ ارزش سهام عدالت من (۱۴ آبان ماه) برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی بورس برای بررسی افت شاخص‌ها‌ / زمینه عرضه شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی در بورس فراهم است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا صنایع کوچک بورس بازار سرمایه بازار سهام وضعیت بورس وضعیت بورس امروز قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت صنایع کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز گذشته (۵ اردیبهشت) در جریان سفر عملیاتی خود به عسلویه با تأکید بر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جدیت بیشتری راهبرد جمع‌آوری گازهای مشعل را در دستور کار قرار داده است، گفت: این شرکت متعهد شده است امسال بخشی از مشعل‌های گازی در واحدهای پتروشیمی جمع‌آوری شوند، همچنین بخش دیگری از مشعل‌های گازی که خوراک واحدهای پتروشیمی را تأمین می‌کنند، تا سه سال آینده مهار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر نقش سوپاپ اطمینان بودن مشعل‌های گازی ادامه داد: فرآیند واحدهای پتروشیمی به گونه‌ای است که مشعل‌ها در شرایط اضطرار و برای جلوگیری از وقوع حادثه روشن و در شرایط پایدار، مهار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید، طرح‌ها و پروژه‌ها در صنعت پتروشیمی یکی پس از دیگری شکوفا می‌شود، تصریح کرد: خداوند این منابع پر برکت را برای ایرانیان به ودیعه گذاشته است و امسال شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مختلف خواهیم بود.

این مقام مسؤول با اشاره به بهره‌برداری دو پروژه الفین و MEG پتروشیمی بوشهر تا پایان امسال، تاکید کرد: امسال ۱۲ طرح از طرح‌های پتروشیمی عملیاتی می‌شوند که افزون بر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، در زمینه ارزآوری نیز نقش‌آفرین خواهند بود. صنعت پتروشیمی با ایجاد ارزش افزوده پایدار، پیشانی و شاگرد اول اقتصاد کشور است.

کد خبر 6088531

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا