Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:12:27 GMT

تمام پروژه‌های مدرسه‌سازی اردبیل تعیین تکلیف شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۰۴۸۶

تمام پروژه‌های مدرسه‌سازی اردبیل تعیین تکلیف شدند

به گزارش ایرنا ، دولت لطفی روز یکشنبه در بازدید از محل‌های اختصاص یافته برای احداث  ۲ مدرسه در شهرستان نیر اظهارداشت: بستر جدید و مهم فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان پویش آجر به آجر است و اقشار مختلف جامعه باید در حد توان خود در امر مقدس مدرسه‌سازی شرکت داشته باشند.

وی افزود: این اداره کل با خیرین مدرسه‌ساز در مناطق موردنیاز استان همکاری کرده و پیشنهاد این مجموعه به خیرین مدرسه‌ساز ساخت ۲ مدرسه بجای یک مدرسه بنام خیرین جهت افزایش جذب اعتبارات ملی این مجموعه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اجرای طرح آجر به آجر باعث افزایش حضور مردم در مدرسه‌سازی می‌شود و کمبود فضای آموزشی در این استان را مرتفع خواهد کرد ، با این طرح هر فردی با هر توان مالی حتی با کمترین مبلغ در مدرسه‌سازی مشارکت خواهد کرد.

وی با اشاره به روحیه انساندوستانه اهالی شهرستان نیر ، طرح آجر به آجر را فرصتی مناسب برای خیرین خرد مدرسه‌ساز دانست که هر شخص به اندازه وسع خود،  نذورات مورد نظر حتی به اندازه یک آجر را می‌تواند برای مدرسه‌سازی اختصاص دهد.

شجاع اقبالی ، سرپرست فرمانداری نیر هم در این بازدید از احداث سه باب مدرسه خیری در این شهرستان خبر داد و افزود: سه مدرسه خیری در روستاهای سقزچی، کورعباسلو  و دیم سقرلو در حال احداث است و هنرستان شیخ بهایی در شهر نیر هم در حال احداث است.

او تصریح کرد: مجوز احداث مدرسه تک کلاسه در روستای شیرین بولاغ نیز گرفته شده است.

فرماندار نیر با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیران مدرسه‌ساز می‌بایست در این شهرستان یک اولویت باشد، گفت: خیران ظرفیتی برای ساخت، تجهیز و بهسازی مدارس تخریبی شهرستان هستند.

وی اظهارداشت: توسعه مشارکت های مردمی در دستگاه تعلیم و تربیت، بهره‌گیری از مشارکت عمومی مردم در امر مقدس مدرسه‌سازی و توسعه فرهنگی عمومی مشارکت در آموزش و پرورش از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان اردبیل اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان اردبیل اردبیل سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان اردبیل اردبیل اخبار کنکور مدرسه سازی مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه متروی بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد و افزود: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق محقق شد و ان‌شاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت متروی تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک متروی تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده، تصریح کرد: شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت متروی تهران صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها