Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران؛ با هدف هم اندیشی هرچه بیشتر متخصصان و صاحب نظران و ارائه آخرین دستاورد‌های این حوزه، در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می‌شود.

در این کنفرانس ۸۶ مقاله پذیرفته شده است که به صورت شفاهی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۶ تن از اساتید برجسته و به نام بین المللی در حوزه رادار سخنرانی می‌کنند.

دو روز پیش از شروع رسمی کنفرانس، ۳۲ عنوان کارگاه آموزش مجازی در حوزه‌های مرتبط رادار ارائه خواهد شد.

بررسی آخرین تکنولوژی‌های راداری، چالش‌های پیش رو در طراحی، ساخت و بررسی تخصصی حوزه‌های مختلف راداری از اهم مباحث این کنفرانس است.

محور‌های اصلی کنفرانس شامل روش‌ها (اعم از آشکارسازی و ردیابی، رادار شناختگر و یادگیری ماشین، تخصیص منابع، طراحی و چندگانگی شکل موج، پردازش آرایهای، پردازش وفقی، ادغام اطلاعات راداری و چند سنسوری)، سیستم و زیر سیستم، کاربرد‌های نظامی رادار و کاربرد‌های غیرنظامی رادار است.

علاقمندان برای شرکت در کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به سایت WWW.radar ۲۰۲۰.mut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟

آمنه نادعلی‌زاده، مدیر اداره توسعه و تدوین مقررات نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از ابتدای رونمایی چک الکترونیکی یعنی آبان سال ۱۴۰۱ تاکنون حدود ۲۵۰ هزار فقره چک دیجیتال صادر شده و حدود ۲۰۰ هزار فقره از این چک‌ها هم نقد شده است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ بانک از جمله بانک صادرات، تجارت، پارسیان، رفاه، کشاورزی، پاسارگاد، رسالت، ملت، گردشگری، توسعه صادرات، توسعه تعاون و ملی خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند.

پیش از این هم مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفته بود: در حال حاضر هر بانکی که دسته چک الکترونیکی به مشتری خود می‌دهد و آن مشتری، برگه چک الکترونیکی را صادر می‌کند و به ذی نفع می‌دهد، اگر ذی نفع یا گیرنده چک از طریق ابز‌ارهای الکترونیکی همان بانک اقدام کند، می‌تواند وصول چک را به صورت کاملا غیر حضوری انجام دهد.

چک کاغذی تا سه سال آینده در شبکه بانکی حذف می‌شود

او تاکید کرد: اکنون ۱۲ بانک مجهز به سیستم صدور چک الکترونیکی هستند و به تدریج همه بانک‌ها به این سیستم مجهز می‌شوند و همچنین تمام بانک‌ها در حال حاضر مجهز به سیستم پذیرش چک الکترونیک هستند. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته چک کاغذی تا سه سال آینده در شبکه بانکی حذف و چک الکترونیکی جایگزین می‌شود.

همچنین این مقام مسئول اظهار کرد: چک‌های الکترونیک فعلا در بانک صادر کننده قابل پذیرش است، اما به تدریج با پیاده سازی کامل فرآیندها، امسال در سایر بانک‌ها نیز چک‌های الکترونیک نقد پذیر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم