Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی هفته نخست لیگ دسته یک والیبال کشور روز گذشته به میزبانی مشهد با انجام چهار بازی برگزار شد.

لیگ دسته یک والیبال کشور، روز گذشته، ۲۳ آبان ماه با برگزاری چهار دیدار آغاز شد و تیم‌های فولاد نیشابور، مس رفنسجان، هوادار و ملوان تهران برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.  

در نخستین دیدار لیگ دسته یک والیبال کشور، تیم‌های شهرداری جوان ارومیه و هوادار تهران در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان هوادار تهران در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد نیشابور و سروقامتان همدان در سالن مهران مشهد دیدار کردند که در پایان شاگردان علی نقدی با نتیجه سه بر یک به برتری رسیدند. تیم فولاد نیشابور در ست‌های نخست، دوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید. سروقامتان همدان با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ در ست دوم به برتری رسید.

تیم‌های ملوان و مقاوت تهران در سالن شهید بهشتی مشهد دیدار کردند که در پایان ملوان با برتری در ست‌های دوم، سوم و چهارم و با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۸ با نتیجه سه بر یک پیروز شد. مقاومت تهران در ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به برتری دست یافت.

تیم‌های اشتادسازه مشهد و مس رفسنجان در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده مشهد با نتیجه سه بر یک بازی را به حریف رفسنجانی خود واگذار کرد. مس در ست‌های دوم، سوم و چهارم و با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید. شاگردان حامد صمدی تنها در ست نخست و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند.

گفتنی است به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی واليبال لیگ دسته یک والیبال فولاد نیشابور نتایج ۲۵ برتری رسید ۲۵ بر ۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی فر

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان (ارمنستان)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • سرکنسول جدید عربستان در مشهد تعیین شد