Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از دستگیری ۱۸ محتکر و کشف ۱۳۹ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۱۳۹ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی و دستگیری ۱۸ محتکر در سه هفته نخست آبان ماه در سراسر کشور خبر داد.

سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به تداوم بیشتر شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی در راستای رصد اطلاعاتی انبار‌ها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با جمع آوری اطلاعات و انجام گشت‌زنی‌های هدفمند، افراد سودجو و اخلالگران در بازار توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالا‌ها را شناسایی می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی درباره میزان کشفیات طی سه هفته گذشته (۳ الی ۲۰ آبان ماه) در سراسر کشور، عنوان کرد: ماموران در بازرسی از واحد‌های صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبار‌ها بیش از ۱۳۹ هزار و ۱۰۰ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۴۱ هزار و ۶۷۱ عدد انواع ماسک، ۴۲۶۰ عدد انواع دستکش، انواع مواد شوینده؛ ۹۳ هزار و ۱۶۹ عدد لوازم بهداشتی و ۱۱ هزار و ۴۶۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و در استان‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل داده شد، تصریح کرد: در این رابطه ۱۱ واحد صنفی پلمب و ۱۸ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و ضروری از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع از احتکار هرنوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کالای بهداشتی محتکر پلیس تجهیزات پلیس پلیس امنیت اقتصادی تجهیزات بهداشتی عدد انواع ۱۸ محتکر ۱۳۹ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۶ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

او در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشته دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار