Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمانی گفت: جمعیت هلال احمر فارس در دومین مرحله استانی رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه به صورت اختصاصی نقش آفرینی می کند و اقدام به توزیع چهار هزار سبد غذایی از محل اعتبارات سازمانی به ارزش ۱۶ میلیارد ریال می کند.

«کامبیز قهرمانی»، امروز (یکشنبه 25 آبان) در حاشیه دومین مرحله استانی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه جمعیت هلال احمر فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: جمعیت هلال احمر در دومین مرحله استانی رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه به صورت اختصاصی نقش آفرینی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس افزود: جمعیت هلال احمر از ابتدای شیوع کرونا در راستای حمایت از سلامت و کرامت انسان ها یکی از برنامه هایش کمک به تامین حداقل های معیشتی اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است.

وی اضافه کرد: در پویش «دست یار» از برنامه های جمعیت هلال احمر بوده که در قالب جمع آوری کمک های مردمی و خیرین داوطلب از ابتدای شیوع کرونا تا امروز یعنی در حدود 9 ماه بیش از 12 هزار بسته حمایتی شامل بسته بهداشتی، پوشاک، غذایی و نوشت افزار از محل مشارکت های مردمی خیران داوطلب و کمک های مردمی تهیه و توزیع شده است.

قهرمانی تاکید کرد: امروز در رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه که کمک هایی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده اند از محل اعتبارات سازمانی، دومین مرحله از این رزمایش را اجرا می کنیم و مرحله اول نیز در ماه مبارک رمضان یک هزار بسته به ارزش سه میلیارد ریال توزیع شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم، چهار هزار سبد غذایی از محل اعتبارات سازمانی به ارزش 16 میلیارد ریال در حال توزیع بین 26 شعبه شهرستانی هستیم که از طریق خانه های هلال و معتمدان و دستگاه های اجرایی بین نیازمندان توزیع می شود که هر بسته به ارزش 400 هزار تومان و حاوی ماکارونی، برنج، روغن مایع، رب گوجه، عدس، قند و چای است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس تصریح کرد: تفاوت هلال احمر در عملکرد در این حوزه با سایر دستگاه ها کمک به افرادی است که تحت پوشش هیچ دستگاه حمایتی نیستند و چهار هزار خانوار را شناسایی کرده ایم.

وی اعلام کرد: همچنین مردم نیک اندیش و خیران استان می توانند از طریق کد #5151*733* یا شماره حساب 66666 بانک کشاورزی و کد شبای 310130100000000247485380 به بیماران کرونایی که نیاز به کپسول و دستگاه اکسیژن در خانه دارند، کمک کنند و همچنین از طریق شماره 4978641011 بانک ملت به نام خیرین جمعیت هلال احمر فارس کمک های خود را واریز کنند.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات و همدلی در فارس کرونا در فارس جمعیت هلال احمر فارس شیراز جمعیت هلال احمر فارس همدلی و کمک مومنانه رزمایش مواسات دومین مرحله چهار هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد