Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری مسابقات جهانی پارا تیراندازی با کمان که قرار بود در سال ۲۰۲۱ در دبی برگزار شود، یک سال به تعویق افتاد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات پارا تیراندازی با کمان قهرمانی جهان 2021 که قرار بود در شهر دبی امارات برگزار شود، به دلیل شرایطی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده، برگزاری‌اش یکسال به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میررحیمی: روند پیشرفت در تیراندازی با کمان ذره ذره است/ طبق برنامه پیش می‌رویم

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، زمان جدید این مسابقات را مشخص و اعلام کرد مسابقات یادشده بین تاریخ‌های 18 تا 27 فوریه 2022 (29 بهمن تا 8 اسفند 1400) در شهر دبی برگزار خواهد شد. پیش از این زمان دقیق برگزاری این مسابقات در سال 2021 مشخص نشده بود.

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان همچنین خبر داد مسابقات پارا تیراندازی با کمان قهرمانی جهان 2023 تحت تأثیر این موضوع نیست و تغییری در برنامه‌ برگزاری این مسابقات به وجود نخواهد آمد.

مسابقات پارا تیراندازی با کمان قهرمانی جهان 2023 همچنان به میزبانی شهر پیلسن جمهوری چک برگزار خواهد شد و همچنان رویداد انتخابی پارالمپیک 2024 پاریس خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان پارا تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی