Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی کمیته امداد قم، اکبر میرشکار در گفت و گویی، بهره‌مندی همه دستگاه‌ها از فناوری و امکانات الکترونیک را برای رفاه بیشتر مردم و نیازمندان ضروری عنوان کرد و افزود: این اقدام با هدف کاهش هزینه‌های مراجعه حضوری افراد و همچنین جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این کار در کمیته امداد قم به‌صورت آزمایشی اجرا می‌شود، اضافه کرد: این دستگاه با ۲ سیستم نوبت‌دهی حضوری و نوبت‌دهی غیرحضوری طراحی و به‌صورت آزمایشی در کمیته امداد اداره سه قم که به بانوان کمتر از ۵۰ سال خدمات ارائه می‌دهد، نصب و راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرد مراجعه‌کننده به کمیته امداد به محض ورود، نوبت خود را از دستگاه دریافت می‌کند، گفت: پس از فراخوان آنی مددجو توسط مددکار، اقدامات لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای فرد مراجعه‌کننده انجام می‌شود و مددجو با یک شماره ره‌گیری می‌تواند کار خود را  تا به دست آمدن نتیجه پیگیری کند.

میرشکار از راه‌اندازی و بهره‌برداری فاز دوم این طرح در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: در فاز دوم این طرح که نوبت‌دهی و پیگیری درخواست‌ها در بستر اینترنت تعریف شده، افراد بدون مراجعه به ساختمان‌های حمایتی این نهاد و فقط از طریق گوشی تلفن هوشمند یا رایانه شخصی خود می‌توانند نوبت را دریافت و با شماره ره‌گیری دریافتی از سیستم، نتیجه اقدامات انجام شده مربوط به درخواست خود را پیگیری کنند.

وی با بیان این‌که در طرح نوبت‌دهی هوشمند کمیته امداد استان قم ضمن اینکه از مراجعات حضوری غیرضروری کاسته می‌شود، گفت: با این سیستم می‌توان زمان ورود و خروج مراجعه‌کنندگان را رصد کرده و تعداد درخواست‌ها، آمار مراجعات و نوع خدمات ارائه شده به مددجویان و فرآیند گردش کار و میزان ترافیک مراجعات در حوزه‌های امدادی را به‌صورت دقیق‌تر محاسبه و تحلیل کرد.

در حال حاضر ۲۲ هزار و ۴۸۹ خانواده شامل ۳۹ هزار و ۸۸۸ تَن تحت حمایت مستمر کمیته امداد قم است که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۵۲۵ خانواده مستمری‌بگیر می‌باشند.

چهار هزار و ۱۸۱ دانش‌آموز، ۵۸۰ سالمند زمین‌گیر و یک هزار و ۲۱۳ بیمار صعب‌العلاج از جمله مددجویان کمیته امداد قم می‌باشند.

برچسب‌ها قم مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی قم مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور کمیته امداد قم نوبت دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد فارس می‌گوید: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

موصلی افزود: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز بیش از ۲ هزار نفر از خدمات داندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده کنند. 

این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق وعده صادق خدمت صادق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه‌اندازی می‌شود
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور