Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید عبداللهی مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت:با توجه به نیاز مبرم ذخایر خون استان، این اقدام خیرخواهانه به صورت خودجوش و با هدف کمک‌رسانی و رفع نیاز بیماران نیازمند به خون سالم انجام خواهند داد.
او افزود: این کمپین از روز شنبه تا پنج شنبه مورخ ۲۴ الی ۲۸ آبان ماه در پایگاه‌های اهدای خون استان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل انتقال خون استان خراسان رضوی با توجه به اینکه نیاز به خون همیشه هست و یک بار اهدای خون کافی نیست، ادامه داد: همه موارد بهداشتی در پایگاه‌های اهدای خون رعایت میگردد و این بیماری از طریق خون قابل سرایت نمی‌باشد.
عبداللهی بیان کرد: پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس هر روز بجز ایام تعطیل از ساعت ۷:۴۵ الی ۱۳ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود همچنین اهداکنندگان گرامی می‌توانند با مراجه به سایت nobatdehi.ibto.ir بصورت اینترنتی ثبت نام نموده و زمان اهدای خون خود را کاهش دهند.
او تصریح کرد: ارائه اصل کارت ملی و همچنین داشتن ماسک الزامی می‌باشد. ودر پایان افراد میتواند با گرفتن عکس سلفی از خویش و ارسال به این اداره کل آن را در جهت گسترش این عمل انسان دوستانه به اشتراک بگذارند.
انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون ذخایرخونی انتقال خون اهداکنندگان خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • تفال به حافظ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ المنه لله که در میکده باز است....