Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امید بخشی در جامعه از اقدامات ضروری روابط عمومی است ، از این رو در برنامه استودیو سلامت، دستاوردهای حوزه سلامت را ترسیم و به آگاهی عموم مردم برسانیم‌.

 به گزارش برنا از اراک ،  یاسر قربانی با اعلام این خبر بیان داشت: از جمله مأموریت‌ها و وظایف اصلی روابط عمومی، برجسته سازی بخشها ، حوزه های مختلف دانشگاه و دستاوردهای حوزه سلامت به مردم است تا معرف ارزش‌های اصلی این مجموعه و وجه تمایز فعالیت‌ها در ابعاد مختلف بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پخش برنامه " استودیو سلامت" گفت: این برنامه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اراک و صدا و سیمای استان در 35 قسمت ساخته و پخش خواهد شد که نخستین قسمت این مجموعه از سیمای شبکه ی آفتاب، رسما آغاز شده است.

قربانی تصریح کرد : مقرر شده است در این برنامه، حوزه های مختلف دانشگاه و نوع خدمات و فعالیتهای ارائه شده و همچنین زحمات همکاران به تصویر کشیده شود و به مردم و مخاطبان معرفی شود . وی خاطر نشان کرد: این برنامه در کنداکتور پخش سیمای شبکه ی آفتاب قرار گرفته و قرار است روزهای جمعه، پس از خبر ساعت ۱۹ پخش شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تشکر از همکاری سازمان صدا و سیما استان در راستای حمایت از حوزه سلامت گفت: در راستای بهبود بخشی و ارائه خدمات در تمامی حوزه های دانشگاه و مجموعه علوم پزشکی و همچنین ارتقا‌ سلامت در سطح استان، ساخت و پخش اینگونه برنامه های مشارکتی موثر بوده و به طور حتم در سالهای آتی تاثیر گذاری بیشتری در حوزه سلامت ، خواهد داشت .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مؤمن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفابخش)، فرآورده معجون بدون مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن ها اقدام لازم را به عمل آورند.

شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان غذا و دارو، بمنظور دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز