Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@11:36:47 GMT

بازگشت شجاعیان به میدان بعد از یک سال و یک ماه و یک روز

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۳۷۷۳

بازگشت شجاعیان به میدان بعد از یک سال و یک ماه و یک روز

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش شجاعیان به سرنوشت عجیبی در تیم استقلال دچار شده و در دو فصل متوالی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مدت طولانی مصدومیت را تجربه کرد. شجاعیان در حالی که می‌توانست خیلی زودتر از این به میدان بازگردد، با پنجره‌های بسته نقل و انتقالاتی مواجه شد تا بازگشتش به میدان طولانی‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعیان در دیدار تدارکاتی تیمش مقابل چوکا دچار مصدومیت جزیی شد که این مصدومیت را هم پشت سر گذاشته و این روزها با انجام تمرینات اختصاصی می کوشد تا برای دیدار مقابل فولاد آماده شود.

در صورتی که شجاعیان با تصمیم محمود فکری فرصت بازی مقابل فولاد را پیدا کند، بعد از یک سال و یک ماه و یک روز در یک دیدار رسمی با پیراهن استقلال حضور پیدا کرده است.

مصدومیت شجاعیان از ناحیه رباط صلیبی در تاریخ ۲۹ مهر ۹۸ و در دیدار مقابل سایپا به وقوع پیوست و دیدار هفته دوم آبی پوشان مقابل فولاد در تاریخ ۳۰ آبان انجام می‌شود و شجاعیان ۴ روز فرصت دارد تا به آمادگی کامل برای این بازی برسد.

کد خبر 5072066

منبع: مهر

کلیدواژه: داریوش شجاعیان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران هندبال لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ برتر هندبال ویروس کرونا تیم ملی فوتبال بوسنی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد فدراسیون کشتی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

ساسان انصاری در دقیقه ۱۱ تک گل تیم فولاد را به ثمر رساند؛ در دقیقه ۶۰ امین کاظمیان گلزنی کرد و موجب کامبک آلومینیوم شد.

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد کد خبر 749864

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • سوپرگل داریوش شجاعیان برای هوادار در مقابل صنعت نفت
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس