Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی از آغاز فرآیند نظام‌مند استعدادیابی شهرستان‌های خراسان رضوی در رده‌ سنی ۱۱ و ۱۲ سال خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی هیات فوتبال خراسان رضوی، محسن حیدری در خصوص استعدادیابی در رشته فوتبال در خراسان رضوی اظهار کرد: استعدادیابی‌های متعددی که سال گذشته و امسال در مناطق حاشیه‌ای شهر مقدس مشهد به صورت رایگان انجام شد، برای هر یک از شهرستان‌های استان در جهت کمک به توسعه فوتبال و فوتسال آینده استان خراسان رضوی امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس فرآیند استعدادیابی با هدف کشف استعدادهای واقعی شهرستان‌های استان و پرورش آن‌ها در یک سیستم نظام‌مند از رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال از آذرماه ۱۳۹۹ شروع خواهد شد. در این طرح گروه استعدادیاب‌های هیات فوتبال استان در شهرستان‌ها حاضر خواهند شد و سعی می‌شود تا مراحل نهایی شکل‌گیری تیم منتخب استان در هر رده، رفت و آمد بازیکنان و مربیان علاقه‌مند به شرکت در تست‌ها به مرکز استان به حداقل برسد تا از این طریق ضمن حذف تمرکززدایی در استعدادیابی‌ها، نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داشته باشیم.

حیدری خاطرنشان کرد: در مسابقات لیگ زیر ۱۲ سال که سال گذشته برای اولین بار و با حضور ۳۵ مدرسه فوتبال از شهرستان‌های استان برگزار شد، استعدادهای موجود در شهرستان‌ها کم‌نظیر بودند و حضور دو تیم تربت‌جام و نیشابور در فینال این مسابقات ارزشمند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی خراسان رضوی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان رضوی، علی باقری اظهار کرد: ۵ حفار غیر مجاز در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی روستای خواجه آباد سرولایت نیشابور دستگیر شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان خراسان رضوی ادامه داد: حفاران غیرمجاز با یک دستگاه خودرو بودند که طی بازرسی از داخل خودرو دو دستگاه فلزیاب، بیل و کلنگ کشف شده است.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران یگان حفاظت شهرستان نیشابور و طبق دستور مقام قضائی، محتویات گوشی نامبردگان مورد بررسی قرار گرفت که تصاویری مرتبط با برخی جرایم در حوزه میراث فرهنگی کشف شد.

باقری گفت: برابر دستور مقام قضائی سه نفر از متهمان تا بررسی کامل روند پرونده به زندان قوچان روانه شدند.

دیگر خبرها

  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود