Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست امروز (یکشنبه، 25 آبان ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که با موضوع ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: موضوع نیروی انسانی از موضوعات مهم آموزش و پرورش است که نمایندگان مجلس نیز حساسیت ویژه ای در این خصوص دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تحقق اهداف آموزش و پرورش نیز بستگی به برخورداری از نیروی انسانی با کیفیت است که برهمین مبنا ما باید برنامه ریزی دقیقی در این حوزه داشته باشیم.

حاجی میرزایی یادآور شد: بخشی از نیروهای فعال در آموزش و پرورش باید تبدیل وضع شوند و قانون درباره آن ها حکم کرده است که امیدواریم بخشی از این نیروها امسال و بخشی دیگر سال آینده طبق قانون برنامه استخدام آموزش و پرورش شوند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نمایندگان نیز دغدغه هایی در خصوص معلمان خرید خدمتی، مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی داشتند که نهایتا مقرر شد کمیته مشترکی متشکل از نمایندگانی از آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری و استخدامی و نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات تشکیل شود تا این موضوع به صورت تفضیلی مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن به کمیسیون ارائه شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش نیروی انسانی مجلس فناوری آموزش و پرورش نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد 

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی به ریاست بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور و "بن الطوق الماری" وزیر اقتصاد و رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور، روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در ابوظبی برگزار می‌شود.

آخرین اجلاس این کمیسیون در فروردین ۱۳۹۳ برگزار شده است. این نشست پس از گذشت ۱۰ سال به‌منظور توسعه همکاری‌های دو کشور در همه زمینه‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و حمل‌ونقلی (هوایی، دریایی، جاده‌ای و ترکیبی) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مجوزاستخدام شش هزارنفر درآموزش وپرورش سیستان وبلوچستان
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد 
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم