Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@22:21:07 GMT

مستند خدا اینجاست، كنار دست‌های تو 

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۴۴۵۶

‍‍‍‍‍‍

بعد از تحقیق درباره این بیماری و هماهنگی با یکی از همکارانش، فروردين ماه ١٣٩٩ در یکی از بیمارستانهای اصلی درمان بیماران کرونایی مستقر شده و شروع به تصویربرداری میکند. 
در جريان تولید و فيلمبرداري فیلم ،کارگردان بیمار شده و در همان بیمارستان بستری می شود.
بعد از کمی بهبودی دوباره شروع به کار می کند و همزمان به ثبت تصاویر بیماران، پزشکان و پرستاران و همینطور توضیح درباره بیماری می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند خدا اینجاست ، كنار دست هاي تو، قاب ایثار و از خودگذشتگی شبانه روزی مثال زدنی سپید پوشان عرصه درمان که از جان خویشتن برای حفظ سلامت هموطنان مایه گذاشته اند و با مقايسه شهدای سلامت و جهادگران داوطلب كه همان رزمندگان اسلام در جبهه حق هستند سعي داشته بخشی از سختی‌ها و مشقت‌های كادر درمان كشور را براي برخی عموم جامعه كه نسبت به اين ويروس منحوس ،كم توجه هستند را دغدغه مندانه به تصوير بكشد.
اين مستند ٣٧ دقيقه ای به كارگرداني مهدی جماليان و به سفارش ستاد سوريه سازمان صدا و سيما در فرودين و ارديبهشت ١٣٩٩ توليد شده است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم) داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم) تفاوت اگزما و قارچ پوستی (فیلم)

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان