Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در بررسی جرائم ماده 100، تخلفاتی که بر خلاف طرح جامع و طرح تفضیلی رخ دهد جرائم نسبتا قابل توجه وضع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید محمد مرتضوی در خصوص تکمیل فرایند ماده 100 در صحن شورای اسلامی شهر گرگان به خبرنگار برنا اظهار کرد: در بررسی جرائم ماده 100، تخلفاتی که بر خلاف طرح جامع و طرح تفضیلی رخ دهد جرائم نسبتا قابل توجهی وضع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی که به حقوق شهروندی و طرح های جامع احترام نمی گذارند و تخلفات عمده انجام می دهند جرائمی برای آنان در نظر گرفته خواهد شد که کاملا بازدارنده است.

وی در خصوص تخلفات مشاعات ساختمان اظهار کرد: در تعیین جرائمی که در تخلفات مشاعات ساختمان رخ دهد مماشات صورت میگیرد و ملاحظه شده است زیرا این تخلفات آسیب کیفی به مقررات شهری و طرح های جامع و تفضیلی نمیزند.

وی همچنین در خصوص مشکلات سد معبر اظهار کرد: این موضوع را بایستی دو جانبه یعنی هم به نفع دستفروشان و هم شهروندان در نظر گرفته شود.

مرتضوی افزود: شهرداری و شورای شهر بدون محدودیت فضا آمادگی کامل برای ایجاد بازارچه برای شهروندان را دارد و امیدواریم به تدریج شاهد ساماندهی دستفروشان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین، بلافاصله شناسائی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران بااستفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی یک سارق سابقه‌دار در سطح شهرستان شدند، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت مشاعات ساختمانی با همدستی یک نفر در سطح شهرستان اعتراف نمود، تصریح کرد: ماموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل یک نفر سارق همدست را نیز دستگیر و به کلانتری دلالت نمودند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان مراقبت های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کد خبر 6092549

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین