Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

به علت وزش شدید باد، رفت و آمد از بنادر مسافری هرمزگان ممنوع شد.

به گزارش تین نیوز، هر ساله با آغاز فصول سرد سال، ارتفاع موج ها در برخی از روزها به دلیل وزش شدید باد به بیش از دو متر می رسد و در این حالت ممنوعیت سفر دریایی با قایق و لنج های مسافری این بنادر ابلاغ می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در اینباره گفت: اکنون رفت و آمد از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به قشم، بندرعباس - هرمز و بالعکس، و قشم - هرمز و بالعکس ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا محمدی کرجی ران افزود: رفت و آمد در بنادر غرب هرمزگان نیز، از بنادر چارک و آفتاب به کیش و بالعکس و همچنین بندر پهل به لافت نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است. وی از شهروندان خواست در این مدت از رفت و آمد با شناور‌ها و اسکله‌های غیرمجاز خودداری کنند.

به گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان اکنون سرعت وزش باد بیش از ۴۵ کیلومتر برساعت است. ارتفاع موج نیز در تنگه هرمز به ۱۵۰ تا ۲۰۰ سانتی متر می‌رسد.

توصیه شده صیادان نیز از تردد‌های غیرضروری در دریا خودداری کنند. پایش مستمر دریا با شناور ناجی و استعلام از هواشناسی دریایی تا بهبود وضعیت جوی ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز، هفته گذشته نیز به‌علت شرایط نامساعد جوی، بنادر مسافربری بندرعباس به مقصد جزایر قشم و هرمز تعطیل شد. به همین دلیل نیز اعلام شده است که مسافران گرامی می‌توانند برای اطلاع از وضعیت بازگشایی اسکله با شماره گویای 3111 از خطوط ثابت ثابت و همراه اول و شماره 0763111 با سایر اپراتورها تماس برقرار کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تعطیلی بنادر هرمزگان رفت و آمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار

محمود ایرانمنش با اشاره به برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی با مدیران و نیرو‌های مربوط گفت: تمام نیرو‌های خدمات‌شهری در مناطق مختلف شهر کرمان، در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین ماشین‌آلات و ادوات موردنیاز برای مقابله با بروز هرگونه مشکل در هنگام بارش‌های احتمالی، پیش‌بینی و تمام محدوده‌هایی که احتمالا دچار آبگرفتگی می‌شود، پاک‌سازی و ساماندهی شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از مسدودشدن مسیر روان‌آب‌ها خبر داد و گفت: همچنین در کنار این اقدامات، هماهنگی بین‌بخشی با ارگان‌های خارج از شهرداری و همراهی و همکاری مطلوب با تمام واحد‌های ستادی و اجرایی مشترک در مواجه با بارش‌های پیش رو و مجهزشدن مناطق به تجهیزات، صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: توصیه ما به شهروندان، پرهیز از رهاسازی زباله‌ها در معابر و کانال‌ها، برای جلوگیری از انسداد کانال‌ها و ایجاد مشکل در دفع آب‌های سطحی و نیز تسهیل فرآیند‌های اجرایی مقابله با آبگرفتگی در زمان بارندگی است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل در زمان بارندگی‌های آینده با مرکز ارتباط مردمی شهرداری به شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است