Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@14:13:13 GMT

۱۰، ۱۲ نفر از بازیکنان یوونتوس سیگار می کشیدند/عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۶۸۵۳

۱۰، ۱۲ نفر از بازیکنان یوونتوس سیگار می کشیدند/عکس

آفتاب‌‌نیوز :

به جرأت می توان از نیکلاس بنتنر به عنوان یکی از پر حاشیه ترین ستاره های دنیای فوتبال طی سال‌های اخیر یاد کرد. این دانمارکی در فصل 13-2012 برای یوونتوس نیز توپ زد و حالا صحبت‌های جالبی را درباره زمان حضور خود در بیانکونری مطرح کرده است.

بنتنر در این باره گفت: " در حمام بود. من بچه ها را پیدا نکردم و این موضوع برایم کمی عجیب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانید روز اول من در یوونتوس بود. سپس 10 یا 12 بازیکن را پیدا کردم که در حال قهوه خوردن و سیگار کشیدن بودند و به نوعی از صحبت با یکدیگر بسیار لذت می بردند. این یک منظره شگفت انگیز برایم به حساب می‌آمد و باعث شد که فکر کنم از حضور در آنجا بسیار لذت خواهم برد."

بازیکنانی مانند جیجی بوفون و آندره آ پیرلو هرگز از سیگار کشیدن خود را پنهان نکردند اما این موضوع روی عملکرد آنها تأثیر نداشت. بنتنر در ادامه گفت: " چه چیزی می توانید به این بچه ها بگویید؟ اگر به حرفه و سابقه آنها نگاه می‌کردید مشخص می شد که می توانید در مورد این دو نفر چشم‌پوشی کنید. به دلیل این که حرفه ای بودن آنها در زمین و رفاقت شان در سطح دیگری بود بنابراین کسی به این چیزها فکر نمی‌کرد."

موضوع سیگار کشیدن در انگلیس برای ماریو بالوتلی مشکلاتی ایجاد کرده بود. بنتنر در این باره گفت: " این خنده دار است چرا که وقتی ماریو بالوتلی به انگلیس رفت همه درباره سیگار کشیدن او صحبت می کردند. این قضیه که یک بازیکن سیگار می‌کشد به مطلب اصلی روزنامه‌ها تبدیل شد در حالی که من در هر باشگاهی که بازی کردم بازیکنان سیگار می کشیدند. البته این موضوع در ایتالیا بیشتر بود و به همین خاطر نسبت به انگلیس امر طبیعی تری به حساب می‌آمد."

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یونتوس بازیکن سیگاری بوفون سیگار کشیدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.
این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود.

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 847547 منبع: فارس برچسب‌ها استان البرز خبر مهم سگ بدون صاحب

دیگر خبرها

  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • زبانه کشیدن شعله‌های آتش حق طلبی از دانشگاه‌های کلمبیا و اوهایو
  • تصویری از در آغوش کشیدن کاظم صدیقی توسط آقای وزیـر
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شهید شیرودی موفق نبود
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شیرودی موفق نبود
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم