Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: استفاده از ماسک به شکل چشمگیری در بین رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه افزایش یافته و درصد بسیار بالایی از این پوشش در جهت جلوگیری از انتشار ویروس استفاده می‌نمایند که این موضوع نشان دهنده پایبندی مردم به مصوبات و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پلیس راه ضمن نظارت جدی بر موضوع استفاده از ماسک توسط رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه با معدود کسانی که مقررات بهداشتی را رعایت نکنند برابر قانون برخورد می‌نماید.

همتی زاده ادامه داد: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی ریختن هرگونه زباله، ضایعات و اشیاء مانند ماسک که بعضا مشاهده می‌گردد و همچنین آب دهان از درون خودرو به وسیله راننده یا سرنشینان وسایل نقلیه ممنوع بوده و برابر جدول جرائم رانندگی مبلغ ۳۰۰ هزار ریال جریمه دارد.

او عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه به لحاظ اپیدمی ویروس کرونا، موضوع برخورد با این تخلفات با حساسیت خاصی رصد و با متخلفان برخورد می‌شود، چرا که ماسک‌های استفاده شده بایستی با نکات های  ویژه امحاء و بیرون انداختن آب دهان نیز به گسترس بیشتر ویروس در جامعه منجر می‌شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام در پایان یادآور شد: شکست این ویروس منحوس و مقابله با آن با عزم همگانی و مشارکت همه دستگاه‌ها ذیربط در اجرای مقررات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا میسر می‌گردد که پلیس راه نیز در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار برای کمک به نهاد‌های بهداشتی استان فعالیت می‌نماید.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه راهنمایی و رانندگی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد