Web Analytics Made Easy - Statcounter

کعبی خواستار ورود پالایشگاه و پتروشیمی و سایر دستگاه های اجرایی در بحث خدمات رسانی به شهروندان آبادان شد و گفت: باید اکیپی از سوی شهرداری و اداره آبفا تشکیل شود تا مناطقی که دچار مشکل هستند شناسایی و با هماهنگی و تعامل مرتفع شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «عبدالله کعبی» شامگاه (یکشنبه ۲۵ آبان) در نشست ستاد بحران آبادان که در سالن جلسات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، بیشترین نارضایتی مردم آبادان را از دو حوزه شهرداری و آبفا دانست و اظهار کرد: شهروندان روزانه از طرق مختلف از جمله صحن شورا، پیامک و تلفنی به ما مراجعه می کنند و از وضعیت موجود شهر گلایه مند هستند و از ما می خواهند به مشکلات بیشتر رسیدگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با انتقاد از عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی شهر آبادان تاکید کرد: نباید اجازه دهیم عملکرد مدیران و مسئولان ضعیف تلقی شود، همه مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به ویژه شهردار و مدیر آبفا آبادان باید در زمینه رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

 

وی خدمات رسانی به شهروندان در فصل بارندگی اخیر را نسبت به گذشته بهتر دانست و بیان کرد: این مسئله را قبول داریم و تایید می کنیم اما کاش این لایروبی ها زودتر انجام می شد و نواقصی که باید شناسایی می کردند پیش از این صورت می گرفت تا خیابان ها دچار آبگرفتگی نمی شد.

 

کعبی به تداخل میان شهرداری و آبفا اشاره کرد و ادامه داد: این دو ارگان همیشه مشکلاتشان را گردن یکدیگر می اندازند، این مسائل هم با نشست و جلسه نیز حل نخواهد شد چرا که سالیان متمادی این بحث ها وجود داشته است؛ همه ما بر این مسئله که شهرداری این شهر با مشکلات عدیده ای از جمله مشکلات مالی، نداشتن ماشین آلات مناسب و کمبود نیروی انسانی در حوزه خدماتی دست و پنجه نرم می کند اذعان داریم.

 

وی از انجام لایروبی و نی زدایی برخی از مناطق مختلف آبادان خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه فقط ۶۰ درصد لایروبی و نی زدایی در مناطق مختلف شهر صورت گرفته است، لذا همه باید تلاش خود را مضاعف کنند چرا که مردم از ما انتظار دارند، مردم از وعده و وعید مسئولان خسته شده اند و مرتب ما را مورد هجمه قرار می دهند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان آبادان عنوان کرد: هر مدیری که توانایی مدیریت ندارد باید استعفا دهد و الا وظیفه دارد مشکل مردم را حل کند، اداره آبفا اگر مشکل دارد از طریق فرمانداری و استانداری و ... پیگیری کند.

 

وی خطاب به شهردار آبادان، خواستار توجه بیش از پیش به بخش هایی از مناطق آبادان که فاقد شبکه فاضلاب و مسیر دفع آب های سطحی هستند شد و ابراز کرد:  از شهردار می خواهیم به مدیران مناطق حتی برای مدت کوتاهی اختیارات دهد تا آنها نیروی لایروبی جذب، مصالح خریداری و ماشین آلات اجاره کنند تا بارندگی ها به اتمام برسد.

 

کعبی خطاب به فرماندار خواستار ورود پالایشگاه و پتروشیمی و سایر دستگاه های اجرایی در بحث خدمات رسانی به شهروندان شد و اذعان کرد: انتظار داریم از اینگونه نشست ها خروجی مثمرثمری برای مردم مظلوم و محروم آبادان رقم بخورد و دیگر شاهد آن نباشیم که برای گرفتگی آب و فاضلاب خاطر مردم مکدر شود.

 

وی یاد آور شد: باید اکیپی از سوی شهرداری و اداره آبفا تشکیل شود تا مناطقی که دچار مشکل هستند شناسایی و با هماهنگی و تعامل مرتفع شوند که امیدواریم اختلافی که میان این دو دستگاه خدمات رسان وجود دارد رفع و از این به بعد شاهد این مسئله نباشیم.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر آبادان شناسایی مناطق آسیب پذیر آبگرفتگی خیابان ها جلوگیری از آبگرفتگی عبدالله کعبی خبرگزاری شبستان خوزستان رفع مشکلات مردم دستگاه های خدمات رسان منطقه آزاد اروند شهرداری آبادان تلاش مسئولان آبگرفتگی ستاد بحران خدمات رسانی بارندگی خدمات رسانی به شهروندان دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند